goliatmo Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 leste ferdig Shining på engelsk! som 14-åring er jeg ganske stolt da det tok meg en uke:D. håper ikke dette er veldig vanlig og jeg skryter for ingenting (går på en skole med lavere stående vesner ... bytter til steiner etter somern:D ) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Med den norsken så er det kanskje like greit å holde seg til engelsk litteratur? Neeeeida, bare tuller med deg. Flott at dagens ungdom leser bøker på originalspråket. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Det er vel ganske vanlig å lese en engelsk bok i din alder? Vet at jeg hadde lest det aller meste av det Tolkien har skrevet, masse av Roald Dahl og Hitchhikers Guide to The Galaxy-bøkene i femte. Men du er flink. Hold deg unna CS, Naruto og rusbrus nå, så kommer du sikkert ikke til helvete. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Er det vanlig? Tror vi snakker om 1 eller 2 i klassen min som gjorde det, liksom. Jeg vil si det er litt for "spesielt interesserte". Men uansett. Du er flink, goliatmo Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Vel, i åttende klasse er det vel pensum å skrive bokanmeldelse av en engelsk bok? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Vel, i åttende klasse er det vel pensum å skrive bokanmeldelse av en engelsk bok? ikke veit jeg, som jeg sa så er de på skolen min ganske underutviklete. tror ikke de skal prøve seg på no bok på mer en 100 sider Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Vel, i åttende klasse er det vel pensum å skrive bokanmeldelse av en engelsk bok? ikke veit jeg, som jeg sa så er de på skolen min ganske underutviklete. tror ikke de skal prøve seg på no bok på mer en 100 sider Hvor går du på skole? Jeg leste Stephen King-bøker på nesten 1000 sider da jeg gikk i 8-klasse. Og det var mange i klassen som var langt mer ekstreme enn meg. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Vel, i åttende klasse er det vel pensum å skrive bokanmeldelse av en engelsk bok? Ikke full bok, bare 20-40 sider. Syntes folk er for negative her på forumet, tror ikke jeg leste min første "store" bok før jeg gikk i åtende. Offtopic: hvilken steiner skal du begynne på? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hvor går du på skole? Jeg leste Stephen King-bøker på nesten 1000 sider da jeg gikk i 8-klasse. Og det var mange i klassen som var langt mer ekstreme enn meg. Bare fordi du og vennene dine er nerder betyr jo ikke det at hans er det. (Humoren er ikke helt på topp i dag) Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Offtopic: hvilken steiner skal du begynne på? Den på Hovseter:D Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Hvor går du på skole? Jeg leste Stephen King-bøker på nesten 1000 sider da jeg gikk i 8-klasse. Og det var mange i klassen som var langt mer ekstreme enn meg. ||skole||... møtte på et intligent menneske der, Willy (Galskapen her på forumet) EDIT: fjernet navnet på skolen Endret 6. august 2005 av goliatmo Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hold deg unna Naruto nå, så kommer du sikkert ikke til helvete. Hvorfor holde seg unna Naruto? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hold deg unna Naruto nå, så kommer du sikkert ikke til helvete. Hvorfor holde seg unna Naruto? Fordi det er fjortis? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hold deg unna Naruto nå, så kommer du sikkert ikke til helvete. Hvorfor holde seg unna Naruto? Fordi det spiser deg opp innvendig, som all annen japanesisk dritt. Jeg gidder ikke å gjøre noe mer ut av det, for da vet jeg at jeg kan takke forum.hw.no farvel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå