TheBoz Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Heisann! Har et P4PE hovedkort i maskinen min som kjører Windows XP Pro. Har også et Kodak webcam og en 3Com Bluetooth dings. Når noen av disse USB dingsene er plugget inn nekter maskinen å boote, får bare en svart skjerm rett etter boot skjermen til XP. Hva kan dette komme av? Om jeg plugger inn usb enheten etter at maskinen har bootet XP funker det helt fint. Har nettop reinstallert XP, men det var sånn før jeg reinstallerte også. Endret 21. juli 2005 av TheBoz Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Kan være at spenningen(e) blir for lav(e). ( Kreves ekstra under boot. ) Lenke til kommentar
BKB Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hmm, støtter hovedkortet booting fra USB device? isåfall hvis det er enable'a i bios så kan det hende at det skaper problemer. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Hmm, støtter hovedkortet booting fra USB device? isåfall hvis det er enable'a i bios så kan det hende at det skaper problemer. Allerede sjekket dette og det er disablet. Og det burde ikke være problemet når XP begynner å boote. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Kan være at spenningen(e) blir for lav(e). ( Kreves ekstra under boot. ) Hvordan retter jeg opp dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå