Rakken Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hei Jeg skal hjelpe en kamerat med og oppgradere pc'en sin. Jeg har tenkt til å oppgradere følgende komponenter: Cpu, hovedkort, og PSU Jeg er ute etter amd 64-system og kunne tenkt meg AGP-system siden jeg har tenkt til å vente litt med skjermkort. Skulle hatt litt hjelp til å finne deler som er gode/prisgunstige og som folk har gode erfaringer med. Dette skal helst ikke koste sjorta, og da mener jeg ca 4500 tilsammen. Jeg er open for all hjelp/forslag På forhond takk Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Dette hovedkorte LINK Denne CPU`n: LINK Denne PSU: LINK Endret 21. juli 2005 av chills Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Dette hovedkortet Cpuen som nevnes over har jeg også.Veldig fornøyd med den. En skikkelig Psu anbefales som denne (så slipper du å tenke på å kjøpe en ny senere) Endret 21. juli 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Rakken Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Kjempe-takk! Og, fler forlag ønskes, om noen har noe å si på forslagene som er kommet. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Selv anbefaler jeg scortech sitt hovedkort! Det jeg tok var i billigste laget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå