lokeland Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Lurer på om det finnes noen Dremelguider på nett? Nettopp fått meg herligheten og vil gjerne lære teknikker! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Denne kan kanskje hjelpe deg. Ellers har jeg bokmerka en side, men jeg må lete etter den. Det er ikke vanskelig, Dremel er gøy EDIT: Vågebu fant den jeg leita etter Endret 21. juli 2005 av sigen Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Her er det noen gode guider. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Takk til begge to.. Vet om begge sidene, men tenkte ikke over at de hadde guider.. Får øve meg litt på kabinettet til dama da! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 OT: Hvilket kabinett har Tina da? Og hva skal du gjøre med det? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Takk til begge to.. Vet om begge sidene, men tenkte ikke over at de hadde guider.. Får øve meg litt på kabinettet til dama da! GI OSS BILDER AV PALO ALTO!!! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Et møkkakabinett.. Kjøpte PC til henne som bursdagsgave! Får se hva jeg gjør.. Gravere litt kanskje? Skal lakke det noe også.. =D Palo Alto? Det døde kreket mitt? Får se hva jeg gjør med det gitt.. Skal nok bygge helt ny kasse snarest mulig! Altså, i starten av september får da får jeg masse fine penger.. Og når det er tomt for de pengene venter en bursdag på meg den 10. oktober! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Har bare et lite råd. Da deg god tid. Dremel spinner opp til 35.000 omh, og et lite feilgrep kan lage en sabla stygg ripe. Masker godt rundt der du skal skjære. 2-3 lag de første gangene Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Merka detta! Det kan også lage et sabla stygt sår fant jeg ut.. Men for et slikt kupp (takket være deg) var det vel verdt det! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 var det ekte dremel? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Merka detta! Det kan også lage et sabla stygt sår fant jeg ut.. Men for et slikt kupp (takket være deg) var det vel verdt det! Hva, hvor mye betalte du da? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Ekte Dremel Multipro.. Du har fått med deg det ja Gönz? Var akkurat 3 igjen når jeg kjøpte den.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Ekte Dremel Multipro.. Du har fått med deg det ja Gönz? Var akkurat 3 igjen når jeg kjøpte den.. Hvor kjøpte du den da? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Ekte Dremel Multipro.. Du har fått med deg det ja Gönz? Var akkurat 3 igjen når jeg kjøpte den.. Damn boy! betalte 550 for min jeg :S dremel Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 På Byggmaker Gilhus der Natrium jobber.. Han som tipsa meg! Er ingen igjen nå, det er jo ikke så veldig overaskende populært med 800kr i "avslag".. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 På Byggmaker Gilhus der Natrium jobber.. Han som tipsa meg! Er ingen igjen nå, det er jo ikke så veldig overaskende populært med 800kr i "avslag".. Joda, mange igjen 3-5 stk Nei, dette er ikke reklame, da byggmakker taper penger på å selge de så billig. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Er det så mange igjen? Trodde de ble utsolgt så fort jeg? En kamerat av meg ville nemlig ha.. Dessuten var det bare 2-3 igjen da jeg tok min.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 /me vil også ha billig Dremel! \o/ Lenke til kommentar
Batterybabe90 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ey Jarand! (Glisevask) Du må være snill med kabinettet som du ga meg til bursdagen min! Jeg vil ikke at det skal være fullt av hull etter at du er ferdig med det hehe .. Gid Glizeee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå