Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Vil bare si i fra at Tele2 kommer med ADSL innen kort tid, U

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja..og vi får håpe de er flinkere med å oppfylle disse kravene enn de var med UMTS :smile:

Var på nippet til å få 600.000 i dagsbøter på det der.

Stoler ikke særlig mye på det Tele2 sier "skal komme". De rota altfor mye med umts-nettet til å ha mye troverdighet nå..I mine øyne hvertfall.

Lenke til kommentar

Jeg har vært kunde hos Tele2 i flere år nå og er storfornøyd med de tjenestene de tilbyr. Spesielt setter jeg pris på den gode supporten jeg har fått fra dem.

Gleder meg til jeg kan gå over til dem også på ADSL.

Lenke til kommentar

Jeg har også brukt Tele2 i flere år, og er meget fornøyd både med support nivået og leveransen av tjenester. Selv syntes jeg det blir smålig og sutre over UMTS nettet.. Det er klart at for en mobilfreak kan det kanskje være interessant i en mnd; men på lengere sikt vil nok neppe GPRS eller UMTS slå ann blant massene. Det samme gjelder vel egentlig G3 nettet selv om det nå har vært en kraftig interesse for dette i bla. Asia.

Tele2 ADSL vil for privat brukere bli et meget attraktivt tilbud selvom det helt klart burde vært til levering tidligere, men igjen.. se på 10mbit's tilbud til boligbygglag i vårt kjære naboland som en kontrast mot Telenor tilbudet på ISDN (når det ble lansert som "nytt")!

Lenke til kommentar

Bare for å oppklare noen misforståelser; UMTS er 3G. At det vil ta over for GSM på sikt, er det liten tvil om, men det kommer til å ta mange år. Da vil vi ha det samme forholdet til GSM som vi har til NMT i dag.

Tele2 ble truet med dagbøter på 200000,-. Det endte vel med de fikk en bot på 600000,- hvis jeg ikke husker feil. I likhet med ADSL-satsingen deres har de på dette feltet altså ikke på langt nær holdt det de har lovet.

P.S. Isdn har vært nytt en gang det også :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-31 16:36, Dan Hansen skrev:

Det stemmer nok det. Om ikke så lenge kan man også få telefoni fra Tele2
uten
å betale linjeavgift til Telenor.

I Praksis betyr vel dette bare at kunden betaler linje avgift til Tele2, og Tele2 betaler den videre til Telenor.

Lenke til kommentar

Jeg må ærlig innrømme at dette er et reklamestunt fra min side.

Det er skikkelig surt å ha vært inne her i månedsvis og skrevet massevis av innlegg for å bygge opp en tillit og fortrolig fasade, for så bare å bli avslørt når endelig dagen kommer vi skal reklamere litt.

Surt :razz:

Lenke til kommentar

Dan,det var ikke deg de tenkte på da.

Dette var tydeligvis et feilslått pr-stunt fra TELE2 NO sin side.Plutselig blir en thread startet,og bombet av Tele2-folk med null innlegg tidligere.

Tanken er selvsagt at om hardcore dataungdom med såkalt høy cred eller lignende går over til Tele2,så vil det trigge en bølge med nye tele2-abonnenter.

Problemet er at disse pr-nissene desverre er amatører og ble avslørt med en gang.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-01 19:15, escman skrev:

Quote:

Den 2002-07-31 16:36, Dan Hansen skrev:

Det stemmer nok det. Om ikke så lenge kan man også få telefoni fra Tele2
uten
å betale linjeavgift til Telenor.

I Praksis betyr vel dette bare at kunden betaler linje avgift til Tele2, og Tele2 betaler den videre til Telenor.

Det vet jeg ikke noe om, men spiller det noen rolle da? Det som betyr noe er vel hva du må betale, og ikke til hvem?

Eller er det noe jeg ikke har skjønt her ...? :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...