Morten K Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg vet ikke om du er helt med, men kan du si meg hvor det står at han skal ha ny PSU???? Les hele tråden,så ser du at psu er nevnt flere ganger. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Hmm, ok, har funnet ut at budsjettet må strammes litt. Går dette bra? Trenger ingen overganger nå? http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...22-5062B2F345BD Kjøp heller det Epox-kortet jeg linket til tidligere i tråden. Det har Nforce 4 Ultra brikkesett,mens det du har valgt har VIA K8T890. Endret 29. juli 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 så vidt jeg vet er det dumt å kjøpe 3200+, da 3000+ er nesten samme CPU, og kan klokkes like langt.. Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Men spørsmålet er, MÅ jeg ha ny PSU? Jeg trenger altså en 6 pin kontakt, noe jeg tror jeg ikke har. Har ikke peiling på ting med psu. Må jeg bestille med en? foreksempel den nevnt over. Gikk for Sapphire x800xl. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Ny oppdatering fra meg her... Jeg kjøpte et Powercolor X800XL, og fikk med en overgang fra fire-pins molex til seks-pins pci-e kontakt... Godt mulig at dette er en standard greie å legge med. Da trenger du ikke den nevnte overgangen, og bare en overgang fra 20 til 24-pins HK strømkontakt, som jeg linket til i et innlegg for noen innlegg siden... Eller, en ny PSU, som jeg også har linket til. Det finnes steder hvor man kan kalkulere hvor mye strøm man trenger fra PSU'en, jeg tror du bør søke opp en slik, på google, og sjekke. Om du TRENGER nesten all kraften fra psu ville jeg kjøp en ny, slik at den ikke går for full maskin hele tiden. Men, legger nå merke til at jeg sikkert er for sent ute allikevel... Har ikke vært på nett på en del dager... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå