Bimmelom Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hei. Etter en ny formatert maskin, var jeg nøtt til å instalere et avspillings program. Jeg instalerte PowerDVD, ettersom jeg har vært veldig fornøyd med dette. Men, etter min store fortvilelse får jeg KUN lyd, ikke bilde. Hvorfor!? Jeg lastet ned VLC Medie Player i samme slengen, og samme skjer der. Lyd, ikke bilde. Håper noen kan hjelpe meg her. Lenke til kommentar
tomin Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 prøv å laste ned codecs som filmen er codet i , eller en pakke med flere i Lenke til kommentar
death_comes_rippin Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 hva slags codec er filmen? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Det gjelder ikke kun en film. ALLE filmene jeg har på PC'en. Det står et WindowsMediePlayer icon på alle filmene, men blir spilt av i PowerDVD. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Det gjelder ikke kun en film. ALLE filmene jeg har på PC'en. Det står et WindowsMediePlayer icon på alle filmene, men blir spilt av i PowerDVD. du må nok laste ned en codec pakke.. eks k-lite megapack er veldig bra Lenke til kommentar
Cleeves Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Kan vere en kodek du mangler ja. Prøv en megapack. Ellers kan det vere innstillingene til skjermkortet ditt, at den sender bildet til skjerm nr 2 (som du sikkert ikke har koblet til.) Sett dette til 1 skjerm only. Grunnen til at mediaplayer videofiler startes i power DVD er at dette er satt som "default video player" da du installerte det. Du kan skifte dette i innstillingene på power DVD, eller du kan høyreklikke på en video-fil -> egenskaper og endre "åpnes i" til W.mediaplayer i stedet for power DVD som står der nå. Lenke til kommentar
Plasmaboy Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Glem PowerDVD. Gir et dårlig og hakkete bilde. Finn et prog som heter Theatertech 2.06 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå