Viddi_boy Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 hei en jeg kjener har en sånn bryter på mopedn sån når han slår den på går mopedn i 45 mn når han slår dein av går den i 90 . hvor får jeg kjøpt d og va heter d? jeg skal kjøpe meg honda mtx , yamaha dtr elr suzuki tsx så d må være til d Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 det er nok turtalsperre du er ute etter ja http://crash.alphadesign.no/Database/detai...odukter.oid=528 Lenke til kommentar
Viddi_boy Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 tusen takk, men jeg ska kanskje se på en yamaha dtr i dag da funker ikke denne da. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Det er vel en rimelig universaldel tenker jeg.. Kan også lage de selv, men det letteste er å kjøpe en ferdig... Lenke til kommentar
Viddi_boy Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 hvis jeg kjøper en sånn en vil den da gå bedre elr må jeg ha noe annet i tillegg? Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Noen som vet om man kan få tak i en slik en til 6-volts anlegg? Yamaha DT Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 .. går mopedn i 45 mn når han slår dein av går den i 90 . Skal mopeden bar gå i 45 minutter (mn)? Det kan jo ikke være snakk om Km (90 Km på moped medfører både bot, avskiltning og forsikringstrøbbel). Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 .. går mopedn i 45 mn når han slår dein av går den i 90 . Skal mopeden bar gå i 45 minutter (mn)? Det kan jo ikke være snakk om Km (90 Km på moped medfører både bot, avskiltning og forsikringstrøbbel). han mente 45km/t... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå