Gå til innhold

Noen erfaringer til dette kabinettet? Kandalf

Anbefalte innlegg

Nå som de nye 7800gtx skjermkortene kommer i pci-e versjon, har jeg tenkt til å bygge en ny pc. Og spørsmålet her er om det noen der ute som har peiling på dette kabinettet? Prisen er stiv, men det er ingenting å klage på når det gjelder design. Har lest tester rundt omkring, men jeg vil gjerne høre fra folk som har dette kabinettet. Deres egne erfaringer og meninger :thumbup:

Edit: Har også sett litt på Thermaltake Armor Silver. Den er er lagt av aluminium. Syns den med stål veier litt for mye. I overkant på 16 kg :no: Hvis noen der ute har et lite innspill her også, er de hjertelig velkommen til å kommentere det også :D

Endret av samye83
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har også lurt litt på om jeg skal smelle til med Kandalf...

Det er stort og romslig, og det er "fremtidsrettet"

det eneste som er litt dumt er at det er ganske tungt og at psuen står på høykant...

Men det ser sinnsykt fett ut i virkeligheten... Jeg lover deg, det ser MYE tøffere ut i virkeligheten enn på bilder :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, har søkt etter bilder på google og har funnet noen bilder. Den ser helt rått ut. I tillegg kan den ta btx hovedkortene. Som du sier er den fremtidsrettet. Når man skal oppgradere, så bør man smelle til :cool: Koste hva det koste vil, skjermkortet kommer til å koste sååååå mye mer hehe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...