Gå til innhold

trenger hjelp til å kopiere filer

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har laget noen imagefiler av stasjon C:\ med programmet

Powerquest Drive Image 2002, men får ikke til å kopiere filene til en annen disk.

Filene er lagret på en disk som er formatert i NTFS.

Når jeg prover å kopiere filene kommer det opp en feilmeldig om at "Har ikke tilgang, filene kan være skrivebeskyttet eller disken kan være full", Jeg har skjekket at de ikke er skrivebeskyttet og plass nok er det.

Hva kan det være er det noe spesielt med disse filene? andre filer går greit å kopiere.

Jeg vil gjerne flytte filene over på en annen maskin også for å være på den sikre siden.

Jeg har Win Xp SP2

Håper på svar :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prøvd å kopiere dem med Safe Mode da? det er .pqi de er lagra i sant? selv brukte jeg Power Quest Drive Image 2002 før, men slutta med det til fordel for Acronis TrueImage. men når jeg kopierte Image filene mine frem og tilbake mellom diskene og partisjonene mine så hadde jeg ikke noe problem med dem. du er sikker på at de er oppretta riktig da? at den kom seg sikkelig igjennom oprasjonen mener jeg. hva skjer om du høyreklikker på fila og velger slett, og velger ja. nei det skjer ikke noe med fila da. den havner bare i papirkurva, men bare prøv, se om det funker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...