marte05 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Heisann! Jeg la inn bilder fra en båttur på min nye iPod Photo.. Når jeg da legger inn bilder fra en fotballkamp, slettes bildene fra båtturen. Hvordan kan jeg da lage flere "mapper" med bilder? Er det mulig? På forhånd takk! Endret 21. juli 2005 av marte05 Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Husker ikke heeelt hvordan du gjorde det, men du må gå på Preferences på iTunes. Deretter på iPod. Så finner du den mappen hvor du bestemmer hvilke bildemapper som skal legges inn.. På den siden tror det det skal være et sted du kan velge om du kun skal ha èn mappe der eller flere... Som sagt litt usikker på om det er der man gjø det, men at det er på Preferences man må gjøre det, og at det er mulig å gjøre det; Det er jeg sikker på Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Itunes spør deg om du vil slette di bildene du la inn først, når du lagger inn di NYE bildene.... det skjer i vertfall oss meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå