xtrail2 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hei Skal bytte ISP leverandør, har Telenor i dag. Hadde tengt og gå over til Bluecom, men ser at jeg kan få DC her som jeg bor og da lurer jeg på hvem som er best og ta. Skal ha den 4000/ lingjen. Er det noen som har erfaringer med Bluecom / DC ? Lenke til kommentar
H_S Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Kunn hatt Bluecom, ganske fornøyd med dem, får bra hastighet og veldig lite nedetid, ca 2-3 ganger max på over 1 år ( som ikke var varslett vedlikehold ), Ikke hatt noe store problem med å få tak i support avd. heller. Synes muligens de drar føttene litt med den oppgraderinga.. fleste telenor fikk jo nesten med en gang, regner vell med at jeg får min 14. aug .-) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Fornøyd med Bluecom her og Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Veldig fornøyd med bluecom her, selv om jeg ikke har fått noen fartsupgrade enda. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 jeg er veldig fornøyd med bluecom. jeg har faktisk så å si fast ip, uten å ha betalt for det. virker som om alle nettverkskort får en fast ip fra bluecom Jeg har tillogmed fått hastighetsoppgradering over 2 måneder før man skal Lenke til kommentar
H_S Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Har hatt 2 forskjellige IP i den tiden jeg ahr hatt bluecom, den ble byttet etter en av de 2-3 uforutsette feilene, kan ha noe med at jeg har router på linja så den vill alltid fornye IP, vet ikke ossen det er med dere uten router, vist du skrur av pc'n i noen dager/uke? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Har hatt samme IP'en hvertfall siden jul jeg.. Ikke betalt for fast adresse her heller.. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg har hatt Bluecom før, og har for øyeblikket DC. Har bare positive ting og si om dem. Bluecom sin service er god, men jeg synes DC er hakket bedre på det området. Lenke til kommentar
xtrail2 Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Siden det er så mange som har gode erfaringer og anbefaler Bluecom så blir det det. Takker alle som kom med anbefalinger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå