Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor får jeg kjøpt?

Anbefalte innlegg

hei

en jeg kjener har en sånn bryter på mopedn sån når han slår den på går mopedn i 45 mn når han slår dein av går den i 90 . hvor får jeg kjøpt d og va heter d?

jeg skal kjøpe meg honda mtx , yamaha dtr elr suzuki tsx så d må være til d

Endret av Viddi_boy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er sikkert klar over at trimming av moped ikke er lovlig? Bremser med mere er heller ikke tilpasset en dobling av hastigheten. En evt ulykke/skade på sykkelen eller andre når den er trimmet medfører også at all forsikring er ugyldig. Dette selv om trimmingen ikke ar aktivisert når ulykken inntreffer.

Lenke til kommentar

Du vet vel også at det er ulovelig med stor skrift i emnetittel? :whistle:

Edit:

Generell oppførsel

Før du skriver et innlegg er det flere ting du bør tenke over.

Overdreven bruk av store bokstaver

Store bokstaver blir oppfattet som skriking. Skriking hjelper kanskje mot småsøstre en gang i blant, men når du skriver som èn blant mange på f. eks. forumet skaper dette bare misnøye. Det vil føre til økt oppmerksomhet rundt innlegget ditt, men ikke nødvendigvis på den måten du hadde tenkt. Det vil tiltrekke seg personer som blir irriterte over at du skriker til dem, og alle vil ble mer opptatt av hvordan du skriver fremfor hva du skriver. Folk vil i stedet for komme med sure kommentarer til deg. Mange brukere kan la være å gi deg et skikkelig svar, hvis de føler at du "bråker" for mye.

Endret av DE1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...