Asko Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Har linka to pcar med en kryssa kabel. begge pcane er i samme workgroup, xp pro, slått av brannmur osv. Men dersom eg skal gå inn på den andre pcen via nettverket får eg opp at eg må skrive inn ett passord!!! har ikkje skrudd på noke passord heller, møkkafeil.. så, noken som veit ......??! Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 hei. det du gjør er å skriver navnet på maskina di der. samme får jeg opp når noen prøver å gå inn på min pc. da må de skriver brukernavn og passord, men siden at det bare er brukernavn på den må de skrive det. prøv det så skal du se at det funker. ellers kan du jo prøve å slå av "aktiver enkel fildelings" tror det var det, det het. I Windows 2000 får man ikke slått av denne funksjonen, og i XP er ikke denne funksjonen standard. se om disse tipsene funker. si fra hvis det ikke funker. Lykke til. Lenke til kommentar
Asko Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Hehe fekk det til no, Takker så mykje Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Har inntrykket av at dette er wn bug i windows. Somregen funker det å skrive hva som helst.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå