Gå til innhold

Overklokke min P4 2.54 Northwood

Anbefalte innlegg

Hei, har en p4 2.54 Northwood Cpu som jeg skal overklokke... I bios står det at den er locked, Hvordan åpne den? Må jeg ha et program for og overklokke p4 eller gjør man det i bios? Hva er enklest og best? Hørt at noen bruker MSI Core Cell til dette for di som har MSI kort!

Specs: Msi 845PE max2 Hovedkort

Pentium 4 2.54 Northwood

Sapphire Radeon 9600 Pro 128Mb 400mhz

Håper jeg får noen ordentlige svar! På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmm, du kan jo prøve og laste ned MSI Fuzzy Logic 4 =) funka bra på mitt MSI kort.. men jeg anbefaler deg og ikke klokke så aaaltfor mye ;)

klokk litt, kjøre krevende spill, Doom 3 BF2, test i en times tid, krasjer pc'n klokk ned, hvis ikke, klokk opp litt til ;):thumbup:

jo du fikk svar nå :D:w00t::tease:

Endret av Neon-Sweet™
Lenke til kommentar

Det er kjempe mange gode overklokkere her.. det er jeg overbevvisst om! men ingen klarer altså og hjelpe meg sånn at jeg får opp farten på denna pentiumen min? Folk snakker masse om lockede Pentium prossesorer men ingen som vet åssen man unlocker? :(:(

Lenke til kommentar

Ja... Det er det den er... og jeg vet ikke åssen jeg overklokker uten om det jeg kan gjøre i bios... For eksempel som man kan med en AMD Athlon xp ...

Er lit amatør der! :(

Men skulle gjerne visst åssen jeg overklokker detta greiene!

Lenke til kommentar

hmm, du kan jo google litt etter MSI + overclocking elns :S

men det er jo litt forskjellige med hvilken stepping og sånt du har på CPU'n din da, etter som jeg vet at ikke ALLE P4 cpu'r er låst ;) men for overklokking, så velg AMD :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...