Dragavon Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Her er det eg endte på til slutt. Eg vil si tusen takk til alle som poster jevnlig her på forumet, eg har lært masse siden eg begynte å følge med her. Glad i dere alle sammen Endret 21. juli 2005 av Dragavon Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 skal du ikke ha hovedkort? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg spør også. Hvor er hovedkortet? Kunne ikke se den i listen din. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Oups. en ren forglemmelse Eg har oppdatert no med det som står under skrivepulten og venter Edit: Merkelig, men det vil ikkje vise det eg legger til etterpå. Har ihvertfall kjøpt ett DFI Lanparty nF4 SLI-DR Endret 21. juli 2005 av Dragavon Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Ehh handlevognsystemet fungerer ikke helt smertefritt. Fint om du la en egen link til hk ;D Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Den får "OK" stempel hos meg. Tut å kjør! Bare å sende levering. lykke til! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Ser fint ut det der ja! Kanskje vurdere 300GB disker, ca. 1300kr/stk. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Eg valgte Samsung disker pga lavt støynivå og temperatur. Skal ha litt annet stash i PCen også som ikkje finnes i prisguiden: Sunbeam 20-in-1 frontpanel Zalman Heatpipe harddisk Cooler til Raptor Vibrasjonsdempende viftefester. Så skal eg ha 10mm lyddempingsmatter fra Biltema, varenummer 36-9217 til å dempe kabinettet med Også vurderer eg vannkjøling etterhvert. Er litt skeptisk til det, eg innbiller meg at det er fort gjort å få lekasjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå