olavsen Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hvor kan jeg få tak i tøff filmmusikk? Jeg kunne tenke meg ett par klassikere som de bruker i Hollywood filmer.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Bruk nedlastningsprogram..Last ned: - Ennio Morricone the good, the bad, and the ugly (Klassisk vestern) - Dovregubbens Hall (ved spenningspunkt) - Morgenstemning (ved en ny "happening") - Beverly Hills Cops Theme song (ved lang "spenningskurve") - I am to sexy (i komedie når det "kommer" en stygg en ) - Francis Lai - Theme from Love Story (Trist/romantisk scene) - Diverse ABBA-sanger (ved forskjellige komedie-anledninger) - Richard Slayderman - Ballade pour Adeline - Bobby Mcferrin (Ved komedie-sammenhenger. En God klassiker ) - I remember yesterday (Ikke så kjent sang, men en fin "uten-tekst-bare melodi" sang) Det var et par jeg kom på i farten. Håper du får bruk for dem! Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Det blir ikke tøffere en Hans Zimmer noen Hans Zimmer eksempler: The Rock, Gladiator, Batman Begins, Black Hawk Down, Last Samurai, Pearl Harbor, Crimson Tide, Mission: Impossible 2. Sjekk også ut sountracket til Aliens. Det er blitt brukt i MANGE trailere for andre filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå