anne-beth Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hei! Er det noen som har tatt en slankeoprasjon i Spania? Kan noen fortelle meg hvordan man går fram for å bli slankeoperert i Spania? Det må være på Costa Blanca kysten. Kan noen fortelle meg hvor mye det koster osv? Takk Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Vell... Tror ikke data-forum er det beste stedet å spørre... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Til slike ting vil jeg nokk råde deg til å ta kontakt med legene bak hele operasjonen. Legene har sikkert høy utdanning og behersker sikkert engelsk svært godt. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Legene i Spania er ikke så SINNSYKT god i Engelsk at det gjør noe. Var i bilulykke i Spania. Fikk nakkesleng, og måtte på sykehus for sjekk. Damen i resepsjonen måtte være med legen fordi hun var den eneste som kunne snakke Engelsk, av de vi møtte vertfall. Samme med politi. Etter ulykken var politiet på stedet, og de kunne SÅ VIDT engelsk. Måtte komunisere gjennom en tysker, som var med i ulykken. Ble litt avsporing her. Men, for å komme til saken. Du kan jo kontakte legene her i Norge for å spørre og få litt rådgivning om det er smart å gjøre det der nede osv. Skader ikke å ringe. Endret 21. juli 2005 av Bimmelom Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Ikke for å være frekk, men dette må være årets WTF?? tråd Hadde jeg vært "deg" trådstarter, ville jeg kontaktet fastlegen min, spurt om råd, og eventuelt hørt om han enten kunne kontakte de der nede, eller om han visste om noen som har gjennomgått samme prosedyre. Du kan jo også prøve å søke litt rundt på nettet om det... edit: og velkommen til forumet Endret 21. juli 2005 av Feh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå