Apathy Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Nå er verdens kanskje beste vannblokk under produksjon hos Swiftech! Post om blokken på Procooling forumet Coolnsilent har lagt den ut i listen sin :-) http://www.mamut.com/coolnsilent/subdet67.htm Hvor det også står at den vil bli testet hos hw.no (ok.no?) innen kort tid... (Skrue? hallooooo, har du en blokk for test? ) Eneste ulempen jeg kan se er prisen Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jepp! Er jeg heldig, så havner den her hos meg på lørdag! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Oj, dette virker jo skikkelig spennende Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Veldig! Har akkurat vært og hentet den, posten må ha overgått seg selv denne gangen. Skulle jo egentlig ikke vært her før i morgen. til posten! "First glance": Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Nydelig hvor mye betalte du for den? *se ned på lomme boka som bare akuratt har de 12000 jeg skal bruke til ny Pc og lure på om noe kan utelates* regner med at skrue gutten(? ) kommer med en test inne nærmeste fremtid? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Ser ikke dum ut den der Bra "bundle" ser det også ut som det er (kjølepasta (hvilken type?) og flere nipler?). Men det skulle kanskje bare mangle med en vannblokk til 895,- Er spent på testen, og da spesielt med tanke på hvor restriktiv den er.... (mener å huske den krever endel flow/trykk fra pumpen). Konstruksjonsmessig hadde det vært artig å sett avstanden fra utgangen på dyse-rørene til bunnen av hullene, diameteren på dyserørene (eksternt og internt) kontra diameteren på hullene og hvor dypt hullene går ned i bunnen (du skal vel lage en CPU-blokk replika du og? ). Lenke til kommentar
kverna Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hadde nok likt seg med mega pumpa di denne her ave Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Bountyhunter: Jeg har den bare til låns og test, i alle fall foreløpig. Blir jeg "stormforelska" (tog du an? ), så kan det hende jeg handler. Et slikt "smykke" er det jo uansett vel verdt å i samlinga si. Regner med å få gjennomført en test i løpet av lørdag, og skal komme tilbake med mere facts i en egen tråd. AveMORphine: Den beste bundelen jeg har sett i alle fall! Den termiske pastaen som følger med er Arctic Céramique. I tillegg nipler for 3/8" og 1/2" slange, + alle tenkelige og aktuelle fjærer og festeskruer. Flere facts og detaljer kommer nok på bordet, etterhvert. Har dårlig nok rukket å pakke ut godsakene! Kverna: En "superpumpe" vil nok kunne gi en viss forbedring ja. Men husk at den effekten nok vil flate ut i relativt fort, i forhold til hva en "normalt" kraftig pumpe kan prestere. Det får vi vel se, etterhvert! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Den ser iallefall nydelig. Leste litt paa procooling-forumet og det ser virkelig ut som om mannen kan sakene sine. 895 for en vannblokk med en slik budel syntes jeg ikke var saa ille jeg Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 http://www.tweak.dk/nyheder2.php?id=10145 Så da er dette kit'et bedre en det nye waterchill Extreme. kit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå