zyrex Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hei! Jeg er nå i en utrolig pengenød for tiden, som vil vare til ca. den 12. august.. Jeg bor for tiden i Oslo, Grünerløkka, og trenger og komme meg på jobb fra og med neste mandag, den 25.. Jobben befinner seg på Roa, I hadeland. Om noen kjører den samme veien hver dag, som lille jeg kunne ha fått sittet på med, så hadde jeg vært evig takknemmelig! Vet dette er litt long-shot, men it's like my only chance.. Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Jeg skal antageligvis til Hadeland onsdag neste uke. Det er to dager for sent, og du må tåle å sitte på med en 16 åring og hans mor , men hvis du overlever det så funker det sikkert å sitte på. Send en PM eller noe, eller bare fortsett å prat her hvis du kunne tenke deg å sitte på. EDIT: aha. Det stod hver dag ja . Da blir det værre. Men toget er jo ikke så dyrt. Stopper på Roa det og. Endret 21. juli 2005 av Peprepupp Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Jeg skal antageligvis til Hadeland onsdag neste uke. Det er to dager for sent, og du må tåle å sitte på med en 16 åring og hans mor , men hvis du overlever det så funker det sikkert å sitte på. Send en PM eller noe, eller bare fortsett å prat her hvis du kunne tenke deg å sitte på. EDIT: aha. Det stod hver dag ja . Da blir det værre. Men toget er jo ikke så dyrt. Stopper på Roa det og. han leter etter en dagpendler virker det som det finnes som sånne hitche a ride sider for norge , men jeg tror ikke di er beregnet på dagpendlere di heller , men verd en kikk , du får google EDIT: TIL MOD : jeg rappoterte feil tråd , ikke steng denne Endret 21. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Ja, dagpendling.. Må jo på jobb hver dag Dette gjelder uansett bare max til den 12. august.. Da er det lønning, og den 15. er det stipend, og den 15. så begynner kollegaene mine på jobb, så da sitter jeg på med dem.. Tog koster 101,- hver vei, per dag.. 7 dagers periodekort: 525,- 30 dagers periodekort: 1601,- Så det er ganske dyrt, faktisk.. Buss er tilsvarende.. Jeg skulle aldri ha parkert Volvoen på Hadeland - Men da hadde jeg ikke hatt råd til noe, sia den bruker så mye bensin Nå for tiden har jeg, 0,- til skyss Må ha mat i huset liksom.. Derfor jeg håpa på at noen pendla "feil vei" Takk for tilbudet, Peprepupp.. Kanskje dere får skyss Men ikke regn med det.. hehe.. Men, penger spart.. Endret 21. juli 2005 av ZyreX Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Du har ingen foreldre som kan støtte deg litt eller? Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) edit: var ikke meningen å være useriøst... hadde jeg hatt bil og vært i området skulle du nesten fått sitte på Endret 21. juli 2005 av Andreaz_ Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Du har ingen foreldre som kan støtte deg litt eller? Joda, jeg har det, men jeg vil helst ikke trenge å lene meg på dem.. De har jo oppfostra meg i 16-17 år.. Så det håpa jeg på at dem kunne få slippe det nå Blir det for ille, så ja, da får jeg prøve å snakke med dem.. Andreaz: Så ikke meldinga di uansett, men "takk" for tilbudet Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 101,- HVER vei? :S Fra Harestua til Oslo koster det 38 elns hver vei, er ikke langt fra Harestua til Roa. Betaler du voksenbilett eller? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Ja, jeg er jo voksen så Betaler fullpris.. Lærlinger har visst ikke rett til studentrabatt heller.. så 101,- hver vei.. Griskt Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 så 101,- hver vei.. Griskt Det er griskt ja. Er vel sånn at de har fjerna såkalte "grønne ruter" også nå? Lenke til kommentar
skinner Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Oi, utrolig kjip situasjon... Vet du hva; ta deg en lang prat med arbeidsgiveren din og forklar problemet. Jeg er sikker at de vil være greie å kjøre litt lønn på forskudd så du kommer over kneiken. Endret 22. juli 2005 av skinner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå