Gå til innhold

Spill tester andre steder enn gamer.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-31 15:21, lavizh skrev:

Noen som veit om andre steder (som oppdaterer hvertfall webben sin minst 2 ganger i uka) enn gamer.no som gjør spill tester / reviews relativt raskt?.

Jeg skal ikke gå i forsvarsposisjon med det samme, men vil bemerke at det er forskjell på måten de forskjellige sitene anmelder spill. Noen skriver korte anmeldelser av forskjellige spill til mange konsoller. Vi satser på lengre og mer dype anmeldelser av et mindre utvalg plattformer. I tillegg er det nå midt på sommeren, noe som gjør at det er veldig vanskelig å drive en site som Gamer.no skikkelig ettersom de fleste av oss ønsker å gjøre alt annet enn å spille spill inne. Ikke fordi vi ikke liker spill godt nok til å ikke bry oss om å være ute, men fordi det er så varmt om dagen at vi rett og slett ikke orker å være innendørs. Men når tropeværet roer seg litt ned kommer også Gamer.no på banen igjen fullspekket med spennende lesing. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-31 20:08, Bitex skrev:

Ellers tror jeg
er oppdatert stort sett daglig. Amerikanske nerder bryr seg ikke om været uansett..der er det varmt hele året :smile:

Husk at de fleste som driver Gamespot faktisk lever av det. Ikke rart de oppdaterer da, det er tross alt det som gir dem smør på brødet. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-31 21:16, TST skrev:

Husk at de fleste som driver Gamespot faktisk lever av det. Ikke rart de oppdaterer da, det er tross alt det som gir dem smør på brødet. :smile:

jeg har ikke smør på brødet av den enkle grunn at det ikke er sunt :smile:

Lenke til kommentar

gametainment oppdaterer veldig ofte... tenker litt på å bli brun i ferien de også, men oppdaters likevel ofte...

Smyagol: tror det er over 3 måneder siden siste spillegal skrev en ny anmeldese for pc.......... men forumet kan de skryte av :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...