HKRoed Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hei! Har fått dette anlegget i hus: Logitech X-620 Problemet er at jeg ikke får lyd i den bakre senterhøytaleren. I lydprogrammet som følger med hovedkortet (Asus A8N-SLI Deluxe) har jeg valgt 6CH Speaker. Alle kablene er koblet rett i kassa til subben. Noen tips?? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 På anlegget mitt kan jeg koble ut en eller fler høytalere. Er du sikker på at alle står på? Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Her har jeg kun On/Off knapp på høyere front høyttaler. Og ja, den er på Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Og du har prøvd alle innstillingene når det gjelder de 6 høytalerne? Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Hvordan da tenker du? Det er fargekoder på kablene og bak på subben, så det går jo ikke å ta feil der. Noe som evt må gjøres i Windows? Har WinXP.... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 lydprogrammet som følger med hovedkortet (Asus A8N-SLI Deluxe) har jeg valgt 6CH Speaker. Det var denne jeg mente... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Hvilket hoved kort har du? Edit: Det har du skrevet ja Endret 21. juli 2005 av DE1 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) hvis du har 2x center høytalere så tror jeg nok du må velge 7 kanalers oppsett, da 6 høytalere + en sub bil 7 edit: kikkla på anlegget du har, du må velge 7 kanalers oppsett for å få lyd i alle høytalerne Endret 21. juli 2005 av Spirre Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Åja, ja der har jeg testet alt. Tror jeg Ut ifra den høyere front høytaleren går det en stk seriekabel spm går inn i subben. I tillegg går det 3 stk kabler som skal inn i PC'n. Disse har fargene lysegrønn, orange og svart. I lydprogrammet til hovedkortet betyr disse fargene: Lysegrønn - Front speaker Orange - Center/Subwoofer Svart - Side speakers Har også testet å stappe den svarte kabelen inn i den grå inngangen som er Rear speakers uten at det hjalp Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 hvis du har 2x center høytalere så tror jeg nok du må velge 7 kanalers oppsett, da 6 høytalere + en sub bil 7 edit: kikkla på anlegget du har, du må velge 7 kanalers oppsett for å få lyd i alle høytalerne OK. Da har jeg valgt det i Kontrollpanel -> Lyder og lydenheter. I programmet til lydkortet må jeg velge enten 6 eller 8 Channel. Har nå satt den til 8. Fremdeles ikke lyd i bakre senter. I det programmet kan jeg også velge hva de forskjellige portene skal være. Jeg har disse valgene: * Power speaker * Mic * Stereo headphone/Passive speaker * Stereo line in Har satt alle til power speaker uten at dette helle hjalp.... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Nei, da veit jeg sannelig ikke. Når er det du ikke får lyd? Har du aldri hatt lyd på bakre center? Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Nei, har aldri hatt lyd i bakre senter. Alle andre er det lyd i. Litt rart at jeg ikke finner noe oppsett som er likt det jeg har. Altså 6.1. Hverken 7.1 oppsettet i Windows eller det programmet til hovedkortet har bakre senter. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Kan du ikke legge ut bilde av lydprogrammet til hovetkortet da? - Bilder sier mer en 1000 ord Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Har samme program. Har du prøvd 3D Audio Demoen? Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Nei. Er det bra? Skal jeg bruke det istedenfor det jeg har nå? Link?? Endret 21. juli 2005 av SpritHansi Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Tenkte mest på denne jeg da... Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Hehe. Ja riktig. Testet den nå, mister lyden når bien er bak meg... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Oki, da er det slik at back center rett og slett ikke har tilkobling/feil på høytalerne... Veit ikke helt hva du nå kan gjøre jeg.. - Hvor kjøpte du det? Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Plugget den inn i der front senter står, og da er det lyd. Nesten bombesikker på at det er noe fjas i Windows.... Denne pakken kjøpte jeg av en kollega. Han fikk det igjennom Telenor da han bestillte ADSL for en tid tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå