Ozelot Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 . I dagens dataverden kan en prosessor på 2000 MHz være langt tregere enn en på 2500 MHz. Er sant, men de burde bytta om tallene, ellers vil folk fortsatt tro at mer mhz er bedre. Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) He-he morro den tulle guiden der. Bare navnet "hennes" er jo et lite gullkorn, Judy Patch(!) Tviler sterkt på den er noe annet en oppdiktet, men kul var den. Edit: typo Endret 21. juli 2005 av Mr_Jonez Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Stakkers for en dum og uviten hun må hvere Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 :!: Det er et par ord som kommer inn i mitt hode: Human avlivning. Men det som er litt skremmende er at hun kan ha lov til å kjøre bil, og hvis trafikk kunnskapene er like bra som pc kunnskapene. Så er det bare lov å håpe at hun aldri kommer på ferie til dette landet. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 . I dagens dataverden kan en prosessor på 2000 MHz være langt tregere enn en på 2500 MHz. Er sant, men de burde bytta om tallene, ellers vil folk fortsatt tro at mer mhz er bedre. Satt nett å tenkte på det samme. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 He-he morro den tulle guiden der. Bare navnet "hennes" er jo et lite gullkorn, Judy Patch(!) Fønni ja Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 LOL! visste ikke at noen kan ha klart å misforstå så mye Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 haha :!: sånn som jobber på elkjøp detta eller lol hk= cpu ja :!: Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Neineinei :!: Opphaveren til den nettsia må ha gått på særdeles spesielt kurs for å lære dette Skjønner ikke hvordan hu har fått det til jeg -Dj Ovin- Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Forsøkte å latterliggjøre litt ekstra med SD-saken, men det var ingen god idé... Har aldri fått så mange mail på en sak jeg har skrevet før, så jeg måtte trekke tilbake den kommentaren Forøvrig visste jeg ikke at den saken hadde vært oppe på forumet? Ikke at jeg hadde vært flau over å snappe opp ting her Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 ......Forøvrig visste jeg ikke at den saken hadde vært oppe på forumet? Ikke at jeg hadde vært flau over å snappe opp ting her Leser ofte dine artikler på nettavisen jeg... Lykke til videre ! Mvh Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hmm, jeg kan tydeligvis ikke så mye om data. *oppdatere sine kunnskaper via Judy Patch" Heretter skal jeg bare linke til siden hennes, for her er det tydeligvis ei dame som kan sine saker Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Hvis dere kikker på originalsiden ser dere at designet står i det minste i stil til innholdet. Endret 22. juli 2005 av hilram Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 må være oppdikta dette. Ingen kan umulig bli så feilinformert. Da må det være noen andre som har hatt det litt moro med ho. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Den settes i en spesiell slot på CPU-en og prosesserer all kumputer-data. ... :!: Lenke til kommentar
BKB Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 stealing IP addresses is illegal and I will not be explaining how to do it here. Joa, jeg vil lære om å stjele IPadresser. Kan det ha sammenheng med "CPU chipen" og "CPU motherbordet" mon tro? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Dette var definitivt dagens latterkule Francis Lenke til kommentar
formann Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Pratet nettopp med henne. Det var en gammel spøk. Judy sier: a joke Judy sier: i wrote it a long time ago, i think it may be outdated Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå