christian232 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Du har vært heldig med pc-en din! Håper at den fortsetter å være sånn! :thumbsup Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Du har vært heldig ja, CristianoR! At en maskin skal måtte inn på rep. etter så kort tid er allikevel dask på leggen for Multicom! Lenke til kommentar
oskaremil Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Nå litt ros, selv om det kanskje er "off-topic" i denne tråden Ikke vet jeg, om multicom har lest posten min her tidligere eller om de kar kikket på service-historikken min. Uansett, jeg ble oppringt med beskjed om at de inne kunne finne feilen på min maskin, og spurte helt uoppfordret om jeg kunne gå med på å bytte til en maskin av et annet merke. Takket ja til dette, og tre-fire dager senere hadde jeg maskinen i hånda. Min første maskin (G551) var tydeligvis en mandagsmodell. Når 556en også begynte å svikte meg, så jeg for meg med en gang samme scenarioet med frem-og-tilbake forsendelser og mye frustrasjon og ventetid. Er takknemlig for at dette løste seg så fort. Byttet til en Multinote Compal, ser ut som dette også er en barebone-modell der multicom setter på deler selv. Den ser ut til å være mye mer solid bygd enn G556. En anelse tyngre og ikke fullt så "slim" som G556, men det driter jeg tynt i hvis kvaliteten på denne er bedre . *glad kunde* Lenke til kommentar
Ornamental Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Nå litt ros, selv om det kanskje er "off-topic" i denne tråden Ikke vet jeg, om multicom har lest posten min her tidligere eller om de kar kikket på service-historikken min. Uansett, jeg ble oppringt med beskjed om at de inne kunne finne feilen på min maskin, og spurte helt uoppfordret om jeg kunne gå med på å bytte til en maskin av et annet merke. Litt ros har ingen vondt av, så lenge det er fortjent. Og det må det jo kunne sies å være i ditt tilfelle! Men jeg må jo si at det er litt oppsiktsvekkende at Multicom helt uoppfordret finner ut at du er bedre tjent med en laptop av et annet merke enn Elitegroup. Gikk inn på siden deres, og søkte på 556, og fant at de hadde minst èn på lager. Så det er ikke det at de ikke har en annen 556 å kaste etter deg det står på. *Krysser fingrene for at jeg får hevet kjøpet av min søple-556* Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Strømkontakten på 556e'en min slutta helt å fungere, pcen bar inn på reprasjon. Ca en ukes tid fikk jeg beskjed om at det ville ta.. men.... Hold deg fast, 4, ja du leste riktig, 4 UKER tok det før jeg fikk pcen tilbake. Håpløst. Det er nok ikke siste gang du blir uten bærbar i 5 uker. Min har nå i løpet av 1.5 år vært 10 uker på service for strømkontakt feil. Nå blir den muligens sent inn igjen iløpet av uka så pluss på 5 til da! Uansett, *bump* for å få folk til å holde seg borte fra disse maskinene. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Manglet der nettverkskort eller var ikke nettverkskortet produsser tav Intel ? "Centrino" er en plattform som inneholder PM-prosessor, et bestemt chipset og trådløs nettverkskort. Kravene til plattoformen nevner derimot ingenting om produsent av trådløskort. Min første Centrino maskin hadde Realtek wifi kort ( anbefales ikke ). Tror Dell og kjører sine egne løsninger på noen modeller Centrino er altså et registrert Intel varemerke. For at en produsent skal kunne markedsføre sin PC som en Centrino PC skal den inneholde følgende 3 komponenter: Pentium M prosessor Intel brikkesett Intel (trådløst) nettverkskort Hvis en av disse mangler (f.eks kan man ha et nettverkskort fra Broadcom istedet) så er det ikke en Centrino maskin, og ikke lov å nevne centrino i forbindelse med markedsføring eller salg av denne maskinen. Endret 1. desember 2005 av kjetilkl Lenke til kommentar
hansedvo Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 har samme prob. selv! bare masse mere. - Touchpad som lever ett eget liv et par ganger i uka. - Nettverks kort som ikke alltid vil adlyde. Har hatt den på reprasjon pga. det, fikk brev tilbake med dataen "ingen feil funnet" du får ikke dekket frakten heller! TRUR IKKE PÅ DE!! - Batteriet har langt dårligere levetid enn hva som stod oppført hos Multicom. Men jeg antar at jeg kanskje har en del av skylden selv, ettersom jeg ikke har tatt noe hensyn til hvordan jeg har ladet batteriet. Dersom det er dette er grunnen, så burde likevel Multicom lagt ved klare instrukser for hvordan batteriet skulle behandles på riktig måte. - Lyden skrur seg ikke av når jeg trykker demp på volum kontrollen. Får å få den til å dempe seg helt så må jeg inn på volumkontroll og dempe digitallyden. - Flere taster blankslitt etter TO måneder bruk. (samme som deg) - Skjermen er svart, sender den inn på reprasjon, får den tilbake! INGEN FEIL FUNNET! herre..... ER DETTE SANT? hjelp meg: [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg