Gå til innhold

Passer alle psuer

Gjest Slettet-uHVgFQ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uHVgFQ

passer alle psuer til alt, hvis ikke, hvilken PSU hville passet till dette oppsettet, se bortifra at jeg har lagt MIST PSUen der, det var den jeg hadde tenkt meg hvis den passer...Jeg mangler også harddisk i oppsettet

Endret av Slettet-uHVgFQ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bare sålenge psu og oppsett følger atx standaren så passer det meste. det eneste du bør passe på er at psu og hk stemmer overens med antall pins, 20 eller 24. og at du kjøper en psu med nok watt selvsagt. en god og stabil psu er ei god invistering så anbefaler ikke og spare inn for mye her..

oppsettet ditt får jeg ikke opp ettersom du ikke har delt det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ

sorry, tabbe, hadde glemt å trykke oppdater, hvordan finner man ut om hk er 20 eller 24 pin? og om psu har 20/24, finnes det i såfall overganger hvis jeg er dønn sikker på psu og hk

Lenke til kommentar

står oppgitt under spesifikasjoner på den webshoppen du skal handle fra. (hvis det er en litt seriøs webshop så står det hvertfall)

finnes overganger også ja så er ikke så veldig stor krise. 24pins er vel fremtiden så burde vel satse på det. MIST 500watt er en knall psu som gir mye for penga. stabil, kraftig, enkel og pen, så godt som lydløs.

edit: ser nå at du allerede har valgt mist'n så da er det bare og kjøre på! :wee: den har nemlig kontakt som passer både på 20 og 24 pins hk. ;)

Endret av someday.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...