Gå til innhold

PC-bygging HJELP til å sette sammen?

Anbefalte innlegg

er det vandlig med en haug kabler som bare henger å slenger når en er ferdig? eller må en finne ut hvor de skal?

og hvor får jeg strøm til viftene mine fra? seriøst finner ikke annet en de rare kontakter på hoverkortet, men det er en for lite..

hjelp!? :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men viss du har gjennomsiktig kabinett så åpner du PSU og lodder av kabler du ikke har bruk for.... og klipper de du har bruk for til akkurat riktig lengde....

Det blir sexy! :thumbup:

STRESS, jeg gjemmer mine bak plata som HK er montert på (også de jeg bruker går bak der). Bare den svære toske kabelen (20 pin) som ikke fikk plass til der.

DET blei sexy det.

Lenke til kommentar

off.. detta er vanskelig as, har en haug kabler fra fronten og noe annet som ikek passer noe sted, men får drite i det..

får kjøpe sånn overgang da.. men må vel ha en overgang til å passe den 3 pin driten..

haha

dette er ikke lett. synn ingen lager en guid for selv byggere.. er en på harware.no men er jo så gammelt. har fulgt den gjennom to ganger nå, men finner fortsatt ikke ut hvem a de greiene jeg skal sette skjermkorte mitt i.. den ene er 1x og den andre 16x men jeg aner ikke hva skjermkorte mitt er..

HJELP!!!!

(har hatt pc'n i deler utover hele gulvet i mange dager nå, begynner å bli morken)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...