Gjakmarrja Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Etter en del googling fant jeg denne guiden... og så langt ser den veldig bra ut LINK Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Du bør lære deg språket før du setter i gang med å lære deg noen API. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Du bør lære deg språket før du setter i gang med å lære deg noen API. Syntaxen er jo ikke så stress... og når jeg følger den guiden får jeg alt i perspektiv Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Du bør lære deg språket før du setter i gang med å lære deg noen API. Syntaxen er jo ikke så stress... og når jeg følger den guiden får jeg alt i perspektiv Vil påstå at du får myye mer i perspektiv når du lærer deg det basiske i språket først. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Du bør lære deg språket før du setter i gang med å lære deg noen API. Syntaxen er jo ikke så stress... og når jeg følger den guiden får jeg alt i perspektiv Vil påstå at du får myye mer i perspektiv når du lærer deg det basiske i språket først. Bare litt kort... hva er det du sikter til som basiske? Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg mener for eksempel, loops, if, then, else, funksjoner, arrays, pekere, strukturer, klasser og mye mer. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Ja, det lønner seg nok å lære å programmere i konsollet først.Jeg leste et sted at, jo når du har lært det mest grunnleggende, så vil det se helheten i C++ eller noe sånt(Husker ikke helt hva som stod) og da ble det mye lettere å løse problemer i C++. Jeg holder også på med iostream til commandline.... men det er ikke akkurat noe og imponere noen med Men jeg leser C++ for dummies samtidig så det går bra! Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Du kan ikke imponere noen før du kan det skikkelig!C++ er et ganske stort språk. Jeg leste også et sted at C++ ikke kunne regnes helt som høy-nivå språk, men ikke lav-nivå, men midt i mellom. Men støtten for DirectX i C++ er bra... kanskje battlefield 2 er skrevet i C++ Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg holder også på med iostream til commandline.... men det er ikke akkurat noe og imponere noen med Men jeg leser C++ for dummies samtidig så det går bra! Hvis du lærer deg C++ for å imponere, foreslår jeg at du heller begynner med sjonglering. C++ for Dummies er forresten en dårlig bok. Du burde heller lese en annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå