LtdEdFred Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 |V| V | ||= / |[] |-- [] | | | | ||_ // | |__ [] HovedKort : Microstar K7T266PRO-2 KT266A 5PCI 1AGP Prossessor : AMD Athlon XP 1700+ Palomino 1466MHz HardDisk : Western Digital Caviar XL 40.0Gb 7200rpm 2Mb CD-Rom : ACER 56X CD-ROM Kabinett : Chieftec Dragon Super MidiTower (DX-01SL-D) Sølv m/ - 256MB DDR Ram - midlertidlig Riva TNT 2 32MB PCI som skal oppgraderes til Point Of View GeForce 2 64MB DDR eller ATI Radeon 7500 (låner Riva kortet av en kamerat til jeg får spart opp til et av de to andre) Er dette en ålreit PC? Er det noe jeg burde gjort annerledes? Har ikke fått den enda så jeg er så spent og lurer på om dere har noen synspunkter. ____________________________________________ Burde jeg velge Point Of View eller Ati kortet? Eller kanskje et annet et? Skal brukes mest til spill)(Point: 1390,- Ati 1560-,) Trenger jeg en ny vifte? (det følger jo med en vifte på Chieftec kabinettet) Lenke til kommentar
HAG Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Kanskje gå opp til PRO2-RU modellen, då får du ekstra: 1. Raid - kan bruke raid seinere vis en vil/må. 2. 4 USB2 (high speed) porter- i øyeblikket raskere enn Firewire 1394 - til b-modellen kommer. "Må ha win 2000 eller XP" for å kjøre USB2 - ellers vil de gå med normal USB fart - uansett, du har 8 USB porter å velge i. Flere vifter kan hjelpe på "luftinga" i kabinettet. Vil anbefale Alpha Pal 8045 kjølefinne med "stille" 80mm vifte - ikkje den billigste, men noe av det beste med ei stillegående vifte, feks 12 eller 19 Db Papst.' Spesifikasjonene ellers kan eg ikkje diskutere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå