Shhhh Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Her er testen! Dette ser meget lovende ut Key features: -Brilliant display -Attractive, original design -Megapixel camera with macro option -Flick mechanism -Large built-in memory Main disadvantages: -No outer display -Searching the phone book by entering the first character -No Bluetooth Har bare lest små deler av testen men foreløpig ser det bra ut. Litt morsom skrivefeil på side 2: As a matter of fact, I quite like the keypad, not only because it is a peace of cake to write SMS on it. Yet, as you know, nobody is perfect.... Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Var inne å leste på denne testen i går og, eller leste deler av den og så mye på bilder. Mobilen ser absolutt bra ut, og til ikke å være deres toppmodell gir den meg store forhåpninger til VS7. Får håpe at det ikke drøyer så lenge før noen av dem når det norske markedet. Det som desverre er både viktig og synd er at de hadde store problemer med dekningen og signalstyrken. Jeg venter i spenning på VS7 Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Husk på at de tester ikke den endelige versjonen av telefonen. Vi får håpe problemene rettes når telefonen kommer på markedet. Det som virkelig var å merke seg er java resultatene: VS3, made in the JBenchmark 1 and 2 java applications measured the extraordinary score of 2571 and 127 points. Dette er jo helt utrolig, hvis det er samme tester som amobil bruker. Nokia 6680 har til sammenlikning 512 og 14 poeng. Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Det kan jo nesten ikke være sant. VS3 har vel både høyere skjermoppløsning, men neppe like kraftig prosessor, og så ha slike resultater som er høyere enn noe annet jeg har sett. Hmm. Virker bare veldig veldig rart. edit: Det var visst ikke sååå mye likevel nei. 6630 f.eks. har et resultat på 6367 og 246. Sikker på at 6680 har så dårlig score? Endret 22. juli 2005 av arehei Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Ingen anelse, fullt mulig jeg tar feil selvfølgelig. Hvor fant du resultatene til 6630? " the extraordinary score of 2571 and 127 points." skulle jo tilsi at resultatet er noe utenom det vanlige. Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg fant de på jbenchmark.com. Se her: http://www.jbenchmark.com/phonedetails.jsp?D=Nokia+6630 JBenchmark 2.0 Best Result Details: 246 JBenchmark 1.0 Best Result Details: 6367 Altså noen heeelt andre tall enn hva amobil opererer med i sin graf. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Heisann. Vi deler tallene våre på ti. Altså ville Panasonic VS3 fått en score på hhv 257 og 13 poeng. Når det gjelder tallene varierer de som regel selv på like modeller. Jbenchmark.com lister kun de beste resultatene for hver modell. Vi tester ofte med tidlig firmware og optimaliserer ikke telefonene på noen måte, og dette er nok med på å lage sprik. Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Heisann. Vi deler tallene våre på ti. Altså ville Panasonic VS3 fått en score på hhv 257 og 13 poeng. Okay, fikk en anelse om det når jeg sammenlignet tallene. Da var plutselig ikke VS3 så utrolig sterk ytelsesmessig likevel, men dette er vel ikke så utrolig viktig for alle. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Da var det ikke så "extraordinary" likevel da. Men det spiller egentlig ingen vesentlig rolle. Det som kanskje er av mer interesse er at panasonic skriver, på sine hjemmesider; "Tilgjengelighet: 31.jul.2005" Etter en kjapp mail til panasonic viser det seg at: Heisann, Denne mobilen kommer nok ikke i butikkene før ca. slutten av august. Mvh, Panasonic Nordic AB Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Sånn skal en meny se ut: Hvorfor kan ingen andre lage så fine menyer? Noen som har en teori om hva denn mobil kommer til å koste? Endret 24. juli 2005 av CheGuevara Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Mellom 2 og 3 tusen synes jeg å huske. Men tar forbehold om at det kan være feil Her har vi enda et bilde av den relativt fine menyen: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/Art...onicVS3//04.jpg Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Mellom 2 og 3 tusen synes jeg å huske. Men tar forbehold om at det kan være feil Jaha, hvis den koster rundt det så er jo ikke det så ille, bare skjermen er jo nesten verdt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå