ken36 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Sier han som ikke har hengt her veldig lenge . Vi er ikke usakelige, men heller mot shg.no grunnet prisen vs specs. Du er ikke usaklig og du dømmer meg "som ikke har hengt her lenge" et år mindre en deg... Stemmer ikke det heller for jeg har vært registert før men vært borte en stund, og lagde en ny profil for ca et år siden men dette har virkelig ikke noe å si spør du meg. Så fredriku hvor lenge man har vært registert på forumet er det du henger deg opp i "Det viser akkurat hvor umoden du er " Jeg gjentar- De fleste som anbefaler Shg.no er typer som ikke har tørt å kjøpe denne maskinen selv, og håper at andre skal pløye løypa før dem, og høste erfaringer av dette. Sitat Slutt Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Sier han som ikke har hengt her veldig lenge . Vi er ikke usakelige, men heller mot shg.no grunnet prisen vs specs. Du er ikke usaklig og du dømmer meg "som ikke har hengt her lenge" et år mindre en deg... Stemmer ikke det heller for jeg har vært registert før men vært borte en stund, og lagde en ny profil for ca et år siden men dette har virkelig ikke noe å si spør du meg. Så fredriku hvor lenge man har vært registert på forumet er det du henger deg opp i "Det viser akkurat hvor umoden du er " Jeg gjentar- De fleste som anbefaler Shg.no er typer som ikke har tørt å kjøpe denne maskinen selv, og håper at andre skal pløye løypa før dem, og høste erfaringer av dette. Sitat Slutt Det er uansett ikke meningen å henge deg ut med hvor lenge du har vært her, men sier jeg slik refererer jeg til antall poster, ikke hvor lenge du har hengt her. Du kan for min del ha hengt her i 4 år før meg og likevel være her minimalt og ha 84 poster. Men uansett, det er vel ikke det at de ikke har turt kjøpe maskinen, men velger å kjøpe en skrivebordserstatter av etter eller annet slag.. Ikke en maskin som den som vil ha mest for pengene velger. Uansett, la oss slutte før dette blir for dumt, mulig jeg kommer med utsagn som ikke passer alle og noen tar seg nær av, og det beklager jeg.. Men altså, Jada-jada er ikke akkurat veldig eriøs og angriper på en måte folk i svarene sine. Like greit at en mod stenger tråden, pga useriøsitet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå