LowBalls Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) hei, jeg har bestemt meg nå for å kjøpe en enkel bærbar pc om ca 6 måndter. så jeg har nå begynnt og kikke litt rundt. jeg har sett litt på Dell sine bærbare så behøver ikke nevne de. jeg har noen krav til pcen: Skjerm: 15,4" Widescreen, klarer meg med 15" også HD: Minimum 40GB DVD-Leser behøver ikke Brenner Graffik: Bare den klarer og kjøre CS på fullt! uten hakk RAM: 512mb CPU: Hadde vært greit med P-M p.g.a batteri-tid og støy, men vis andre har bedre forslag til prossesor kom med dem Integrert Trådløs internett Utseende: Hadde vært fint med en slank pc, og pent design. men er ikke et krav Batteri tid: Må minimum holde i 3-4 timer OS: det fikser jeg på andre måter, så det behøver ikke være med. men gjør ikke no vis det er med det var vel det, håper dere klarer og fine en pc som kan passe mitt behov Endret 21. juli 2005 av alex91 Lenke til kommentar
Eike_Oak Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Om 6 måneder finner du sikkert en PC som passer de kravene, men tviler på at du gjør det i dag Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Et litt dumt spørsmål kanskje. Men hva er poenget med å finne en maskin som du skal kjøpe om 6mnd? Om du da finner en pc med de kravene til 6k så er du heldig. Har ikke sett noe til det ennå Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 www.shg.no Tull å anbefale dette gang på gang Ic7storm da du ikke har peiling på disse maskinene... (forøvrig ingen i dette landet) Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Dell Inspiron 6000 med oppgradering av skjermkort til Radeon X300. Blir vel ganske nøyaktig 8000.. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 www.shg.no Tull å anbefale dette gang på gang Ic7storm da du ikke har peiling på disse maskinene... (forøvrig ingen i dette landet) Også? Man kan jo se de er ganske så billige, så er nok ikke noe dumt valg! Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Også?Man kan jo se de er ganske så billige, så er nok ikke noe dumt valg! Så du mener alt som er billig bør anbefales Nei min mening er at man anbefaler et produkt man har selv eller vært bort i. I det minste lest en test av det som man kan referere til... NB- Ikke vil den takle CS heller... Endret 22. juli 2005 av Jada-jada Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Man kan spille CS uten lagging på gamle Pentium 3-maskiner med integrert grafikkløsninger, spørsmålet er hvor bra man vil ha det.. Endret 22. juli 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) www.shg.no Tull å anbefale dette gang på gang Ic7storm da du ikke har peiling på disse maskinene... (forøvrig ingen i dette landet) Jeg får kanskje efaringer med denne produsenter snart Endret 23. juli 2005 av askogli Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 jeg får kanskje efaringer med denne produsenter snart Vel!!!! kanskje du skal komme tilbake da Lenke til kommentar
Magic Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 jeg får kanskje efaringer med denne produsenter snart Vel!!!! kanskje du skal komme tilbake da trenger ikke være så frekk i kjeften da... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Også?Man kan jo se de er ganske så billige, så er nok ikke noe dumt valg! Så du mener alt som er billig bør anbefales Nei min mening er at man anbefaler et produkt man har selv eller vært bort i. I det minste lest en test av det som man kan referere til... NB- Ikke vil den takle CS heller... Herre heller, det er ikke det jeg mener, men de virker bra til prisen mtp specs, så ikke klag. Du kommer ikke langt ved å være frekk i alle fall!! Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 virker som om Jada-jada har noe i mot shg.no.. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Du kommer ikke langt ved å være frekk i alle fall!! Hvis dere blir såret over at jeg skriver en komentar om en maskin som det ikke finnes en test-en anbefaling- ingen erfaringer og tolker dette som frekt fredriku og Magic DAKKAR!!! Dere 2 som tar dere nær av en mening som ikke stemmer med deres egne kansje er på feill side... (OBS- den var kansje litt frekk) What Ever Bryr meg lite (mine meninger og råd kommer i bølger videre) Endret 23. juli 2005 av Jada-jada Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 virker som om Jada-jada har noe i mot shg.no.. Ikke i mot men veldig spent på en test av produktet... Lenke til kommentar
ken36 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 trenger ikke være så frekk i kjeften da... Herregud er han frekk for at han er den som skriver saklig i denne debatten?? De fleste som anbefaler Shg.no er typer som ikke har tørt å kjøpe denne maskinen selv, og håper at andre skal pløye løypa før dem, og høste erfaringer av dette. Nå får dere bli tørre bak øra smågutter, for det er mange som har sett seg lei av anbefalinger knyttet til shg når ingen kan referere til en eneste anbefaling. PS Er man så hårsåre og stakkarslige så finn på noe annet å gjøre. Jada-jada skriver mye bra her, og det er sånt vi trenger på forumet. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Enig! Men skal kanskje kjøpe en maskin fra shg.no snart, så hvis noen har efaringer med den så tal ut! hehe Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Enig! Takker for dette ken36 og askogli Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 trenger ikke være så frekk i kjeften da... Herregud er han frekk for at han er den som skriver saklig i denne debatten?? De fleste som anbefaler Shg.no er typer som ikke har tørt å kjøpe denne maskinen selv, og håper at andre skal pløye løypa før dem, og høste erfaringer av dette. Nå får dere bli tørre bak øra smågutter, for det er mange som har sett seg lei av anbefalinger knyttet til shg når ingen kan referere til en eneste anbefaling. PS Er man så hårsåre og stakkarslige så finn på noe annet å gjøre. Jada-jada skriver mye bra her, og det er sånt vi trenger på forumet. Sier han som ikke har hengt her veldig lenge . Vi er ikke usakelige, men heller mot shg.no grunnet prisen vs specs. Er jo ikke så vanskelig å se etter selv? Hvis man google'r litt finner man nok mye nyttig og Selv skal jeg ha noe annet, da disse pcene ikke tilfredstiller mine krav til en bærbar spillmaskin, men vil like gjerne annefale de på bakgrunn av min kontakt med deres hyggelige kundebehandlere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå