T5 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Trenger hjelp til å finne et kabinett til en pc jeg skal plassere sammen m stereoanlegget i stua.... Har kikket litt på Cooler Master Cavalier 4, eller Thermaltake Home Theater Desktop Tenor... men er ikke helt fornøyd m designen. Vil heller ikke ha kabinett som koster over 1000 lappen uten psu. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Har selv nettop kjøpt meg dette: Silverstone SST-LC13 Bikker rett over tusenlappen da, men er et stilrent og pent kabinett som er fullt atx-kompatibelt. Lenke til kommentar
roglia Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Silverstone tror eg er et godt valg - ta en titt på sidene deres SILVERSTONE Microplex.no har bra priser og ok utvalg av desse. Er det noen som ser etter Mist sine strømforsyninger så er Microplex.no absolutt billigst og best på utvalg av enkelt kabler til denne. Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Bruk Prisguiden Hvordan ser stereoanlegget ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå