Forumforumforum Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 vurderer å kjøpe meg laptop. Men vil vite om det er vansklig å sette inn en ekstra rambrikke. Jeg har jo bygd mange stasjonære, men ingen lap. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Litt mindre størrelse på skruene, ellers greit Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 finn riktig luke under, skru av dekselet, finn den ledige ram slot'n og dytt ram brikkern på plass. ikke noe problem. Lenke til kommentar
norrkko Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 ikke noe særlig vanskeligere å bytte enn i en vanlig pc. men det er vanligvis max 2 slotter. så om den har f.eks. 2 x 256 MB ram som min har, så må du kjøpe 2 x 512 brikker for å få mer ram, og da har du 2 x 256 brikker til overs som sikkert ikke er verdt mye.. Lenke til kommentar
Robius88 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Ei åpna opp deksele mitt med eit skrujern men det var litt vankselig å få inn ramen men med litt kraft så gikk den inn med eit smell. Den funka bra men må restartes etter 1-2 tima men det e ikke no probb Lenke til kommentar
underground Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Ei åpna opp deksele mitt med eit skrujern men det var litt vankselig å få inn ramen men med litt kraft så gikk den inn med eit smell.Den funka bra men må restartes etter 1-2 tima men det e ikke no probb Mener du at etter at du satt inn ekstra RAM brikke® så restarter maskinen hver andre time?. Isåfall er jo det ett problem vil jeg si. Mulig jeg har misforstått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå