mX mann Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Jeg innstalerte akkuratt ett x700pro grafikkort i pcen men det vil ikke fungere slik det skal, for det første får jeg veldig mange feil i bildet som forskjellige farger, uskarpt osv. og sa etter 40 sekunder går det over til svart skjerm. kan dere hjelpe meg. alle ny e drivere er innstalert osv. Tengte jeg sku gå inn i biod og stille volt osv der men vet ikke hva jeg skal sette det på. Endret 21. juli 2005 av mX mann Lenke til kommentar
apwr Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hvilken strømforsyning har du? Har du sjekket at kjøler er montert riktig? Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Har en chiftec 360watter, kjøleren sitter riktig den. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Ingen som kan hjelpe. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 har prøvd litt forskjellige ting nå, restartet BIOS, tattvekk strømm kontaktenen fra den ene hd og dvd-rom. men fortsattsamme problemet. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Det virker som det er driveren til kortet som ikke fungerer som det skal. vis jeg ikke innstalerer no driver men lar windows velge driver funker det, uten no feil, men vis jeg innstallerer den som er med på cden eller den nyeste driveren til ATI klikker det. har dere no forslag. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 prøvde å innstalere bare driveren nå å ikke allt det andra, da fikk jeg beskjed omm å innstalere standar vga driver før jeg innstalerte den catalys driveren. noen som vet hvor jeg finner den. Lenke til kommentar
Sagmyr Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 www.ati.com ? Aldri hørt om dette problemet før Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 ATI har bare di catalys driverne. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg får ikke dette kortet til å funke jeg , så da ser det ut til att jeg må levere det tilbake hvis dere ikke har noen flere tips jeg kan prøve. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Prøv å skru kjøleren helt av, ta på ny kjølepasta og sett kjøleren på igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå