gnus Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Eg skal begynne på mastergraden: ingeniørvitenskap og ikt. Har fått hybel i blomsterbyen, eller.no Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Har fått hybel i blomsterbyen, eller.no Hva har jeg gått glipp av nå? Antar det er et kallenavn på en studentby. Lenke til kommentar
gnus Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Har fått hybel i blomsterbyen, eller.no Hva har jeg gått glipp av nå? Antar det er et kallenavn på en studentby. Om du ser litt ned i midten her, så ser du at alle gateadressene har blomster navn. Og etter det eg har fått med meg så heter det blomsterbyen der Det er ikke en studentby. Har fått privat, var oppe å fiksa det i går faktisk edit: btw: mellom gløshaugen og moholt studentby. Endret 4. august 2005 av Karver Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg skal begynne forkurs for bachelorutdanning i ingeniørfag på HiST. Skal bli meg et slit vil jeg tro (Snakker da om fysikk, kjemi og matte) Har bare hatt "enkel" fysikk og matte før, og det var vel 2 år siden Flytter oppover mesteparten av sakene mine osv i hybelen jeg leier da, så slipper heldigvis stresse med det Hybel på Ugla her forresten Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hybel på Ugla her forresten Det er vel et veldig, veldig godt stykke unna HiST? Ugla er jo på Kattem? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ugla er vel på Byåsen. Litt "ovenfor" Byåsen vil jeg tro. Høyere oppe. Her ser du hvor det blir. Det er et lite stykke til byen, det er det. Men går jo busser i hytt og pine Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Som sagt lenger oppe skal jeg bo på moholt, men de første par ukene blir jeg å finne på byåsen hos farmor i påvente av at hybelen blir klar. Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hybel på Ugla her forresten Leilighet på ugla her også hvor på ugla er det du bor da? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ved Lerkendal leier vi et lite hus! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 ^Elg^ : Se posten min litt lengre opp enn din post. Der er står det hvor. Gulesider Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 ^Elg^ : Se posten min litt lengre opp enn din post. Der er står det hvor. Gulesider Du MÅ kødde! vi bor i 43F Hehe, gull Lenke til kommentar
Randy Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) hmm.. rart!! Jeg bor også i 43F! Eller hva sier du ø? Endret 7. august 2005 av Randy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå