LarsP Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Tenkte det var en god idé å lage en liten tråd for oss som skal begynne(evt. går) på NTNU eller HiST. Her kan vi prate om stort og smått som omhandler Trondheims studentliv. Jeg for min del skal begynne på årststudium i psykologi. Gleder meg som en unge. Til dere ikke-trøndere, velkommen til Trondheim, håper dere vil trives. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg skal begynne på NTNU. Fått plass på Datateknikk, men har et ørlite håp om fysikk og matematikk. TorgeirS (fra forumet her) skal gå årskurs psykologi han også. Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg skal også opp dit, blir ind.øk. for min del. Hvor mange er det på psykologistudiet (årskurset) i år da? (dama lurer, ho skal inn der) Lenke til kommentar
sim Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 NTNU Datateknikk på meg. Blir gøy! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Hvor mange er det på psykologistudiet (årskurset) i år da? (dama lurer, ho skal inn der) Hørte at det var 2000 som hadde søkt seg inn dit. Sikkert nok for å si det sånn. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg starter på Bygg- og miljøteknikk på NTNU. Ser at en del stresser med å få seg hybel nå, deilig å ha fått det unna allerede i mai. Lenke til kommentar
sim Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hvor mange er det på psykologistudiet (årskurset) i år da? (dama lurer, ho skal inn der) Hørte at det var 2000 som hadde søkt seg inn dit. Sikkert nok for å si det sånn. Tror nok ikke det var så mange ;p. Sjekk her. Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Skal opp til Trondheim, flytter i morgen! Skal begynne på psykologi bachelor og drar med meg to kompiser (en psykologi årsenhet og en historie). Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg starter på Produktutvikling og Produksjon på NTNU til høsten. Har fått hybel på Moholt studentby, kanskje jeg ser noen av dere der? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Storesøstra mi går andre året på NTNU til høsten :!: SKulle ønske jeg kunne starte å studere nå, så slipper jeg 2 år på den jævla ungdommsskolen jeg går på.. Har vært med søss på NTNU, og det er skikkelig fint der Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Å gå i gangene på NTNU midt på sommeren er som å sitte i en sort bil med skinnseter i fulldekkende latex. Kokvarme lokaler Gled dere, med andre ord. Lenke til kommentar
s-sandve Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Skal begynne på siv.ing. studiet i Datateknikk. Har skaffet meg hybel på Byåsen med to andre kamerater. Endret 1. august 2005 av s-sandve Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Skal begynne på siv.ing. studiet i Datateknikk. Har skaffet meg hybel på Byåsen med to andre kamerater. Jeg skal også bo på byåsen sammen med to andre hvor på byåsen da? Lenke til kommentar
s-sandve Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Skal begynne på siv.ing. studiet i Datateknikk. Har skaffet meg hybel på Byåsen med to andre kamerater. Jeg skal også bo på byåsen sammen med to andre hvor på byåsen da? Skal bo rett i nærheten av Steinberget, nord på Byåsen. Har fin utsikt fra hybelen over selve byen og Trondheimsfjorden. Hvor på Byåsen skal du bo da? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Min onkel vil ha folk fra familien opp der (han er professor ved NTNU) - når det kommer til det punktet så skal eg vurdere det. EDIT: (OT) -Jar Endret 1. august 2005 av Jarek Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Skal begynne på siv.ing. studiet i Datateknikk. Har skaffet meg hybel på Byåsen med to andre kamerater. Hvor på Byåsen bor dere da? Lenke til kommentar
s-sandve Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Skal begynne på siv.ing. studiet i Datateknikk. Har skaffet meg hybel på Byåsen med to andre kamerater. Hvor på Byåsen bor dere da? Som jeg skriver i et innlegg litt lenger opp, skal vi bo rett i nærheten av Steinberget, nord på Byåsen. Lenke til kommentar
Randy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Begynner på Samføk på Dragvoll til høsten. Er den ene av de to Elg skal bo sammen med.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Skal begynne på siv.ing. studiet i Datateknikk. Har skaffet meg hybel på Byåsen med to andre kamerater. Hvor på Byåsen bor dere da? Som jeg skriver i et innlegg litt lenger opp, skal vi bo rett i nærheten av Steinberget, nord på Byåsen. Hahaha, my bad. Steinberget ligger ikke langt unna meg. Dere ser meg sikkert ravende oppover den grusomme bakken utallige lørdagsnetter fremover. Steinberget = grusomme bakken =\ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er det ingen som skal studere historie da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå