Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvem skal studere i Trondheim til høsten?

Anbefalte innlegg

Tenkte det var en god idé å lage en liten tråd for oss som skal begynne(evt. går) på NTNU eller HiST. Her kan vi prate om stort og smått som omhandler Trondheims studentliv.

Jeg for min del skal begynne på årststudium i psykologi. Gleder meg som en unge.

Til dere ikke-trøndere, velkommen til Trondheim, håper dere vil trives.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Storesøstra mi går andre året på NTNU til høsten :!:

SKulle ønske jeg kunne starte å studere nå, så slipper jeg 2 år på den jævla ungdommsskolen jeg går på.. :ermm:

Har vært med søss på NTNU, og det er skikkelig fint der :)

Lenke til kommentar
Skal begynne på siv.ing. studiet i Datateknikk. Har skaffet meg hybel på Byåsen med to andre kamerater.

Jeg skal også bo på byåsen sammen med to andre :D hvor på byåsen da?

Skal bo rett i nærheten av Steinberget, nord på Byåsen. Har fin utsikt fra hybelen over selve byen og Trondheimsfjorden. Hvor på Byåsen skal du bo da?

Lenke til kommentar
Skal begynne på siv.ing. studiet i Datateknikk. Har skaffet meg hybel på Byåsen med to andre kamerater.

Hvor på Byåsen bor dere da?

Som jeg skriver i et innlegg litt lenger opp, skal vi bo rett i nærheten av Steinberget, nord på Byåsen.

Lenke til kommentar

Hvor på Byåsen bor dere da?

Som jeg skriver i et innlegg litt lenger opp, skal vi bo rett i nærheten av Steinberget, nord på Byåsen.

Hahaha, my bad. Steinberget ligger ikke langt unna meg. Dere ser meg sikkert ravende oppover den grusomme bakken utallige lørdagsnetter fremover.

Steinberget = grusomme bakken =\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...