Gå til innhold

Ipod 20gb, følger det med lader?

Anbefalte innlegg

Ja, jeg går snart til innkjøp av iPod 20 gb, den med fargerskjerm. Som dere ser her så står det at det følger med "strømforsyning". Er dette en lader jeg kan stikke inn i strømnettet og lade som denne.? Sikkert noen her som har kjøpt denne. Grunnen at jeg spør er at jeg reiser til usa i august og trenger da selvfølgelig og lade spilleren da uten tilgang til pc.

Endret av Sharky_13
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er riktig. iPod Mini har for eksempel ikkje denne med.

Om den bruker USB eller FW veit eg ikkje. Min (3G) bruker FW, men på produktinfoen står det berre USB. Uansett så har du alt du trenger for å lade i stikkontakten.

Om du kan bruke det samme støpselet i USA som i Norge er eg ikkje sikker på, så det får andre svare på.-

Lenke til kommentar
Det er riktig. iPod Mini har for eksempel ikkje denne med.

Om den bruker USB eller FW veit eg ikkje. Min (3G) bruker FW, men på produktinfoen står det berre USB. Uansett så har du alt du trenger for å lade i stikkontakten.

Om du kan bruke det samme støpselet i USA som i Norge er eg ikkje sikker på, så det får andre svare på.-

feil, ipod mini har den med.

ipodwall.jpg

sånt ser den ut, bare som norsk standard. Du bruker den medfølgende FireWire kabelen som mellomledd

Lenke til kommentar

Ipod mini har ikke lenger med laderen. Du får heller ikke FireWirekabel, men kun USB.

Du får med lader til 20gb ipodene, men da med USB tilkobling, slik at d bruker den medfølgende USB kabelen for lading.

Hvis du kjøper ipoden i USA får du med den laderen som h3nrik viser, og hvis du kjøper den i norge får du denne med:

(apple selger pakker med flere forskjellige støpsel-kontakter (det ene hjørnet) som kan byttes ut, og derfor kan du bruke laderen over alt, men dette er som sagt ekstrautstyr)

edit: la til link

post-203-1122048906_thumb.jpg

Endret av Musty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...