Greven22 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Har sett meg ut et agfra t5 kamera til 2000 kr, med 5,25 mp og 3x zoom. Noen som har noen erfaringer med dette kamera eller anbefalinger til et annet kamera i samme prisklasse? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Var en tråd om dette for en stund siden. Noen var veldig fornøyde, mens andre kom frem til at kameraet ikke hadde spesielt større ytelse enn et 3 megapixel kamera. Personlig syntes jeg fargene ble blasse og livløse om jeg ikke husker helt feil (lå noen eksempelbilder i tråden også). Vil nok anbefale et kamera med færre megapixler om du skal kjøpe et kamera i den prisklassen. Da får du nok renere bilder med mindre støy og bedre farger. Se på Canon sin A-serie eller Nikon sin Coolpix serie. Der har du gode kamera også i denne prisklassen. Med andre ord... styr unna kamera med mange megapixler om det virker for billig til å være sant. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Oki. Har sett meg ut to nye kameraer nå. Lagde en egen post om det. Endret 22. juli 2005 av DiaVoLo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå