fxwz Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Sitter med photoshop og dekker over tekst som befinner seg på et bilde. Merker da ett område som er likt det som liksom er bka teksten, dette går greit, helt til jeg får feilmelding om at det valgte området er tomt. Altså det området som jeg lager firkant rundt! Noen som vet hva jeg gjør feil? Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Antakelig har du flere lag, og prøver å merke på feil lag. Hvis det laget ikke inneholder noe informasjon der du merker, vil du få den feilmeldingen. Velg riktig lag, eller velg Layers - Flatten Image for å slå sammen lagene, og prøve igjen. Erik Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 sikkert layers problemer ja. clone stamp tool er forresten din venn her. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Antakelig har du flere lag, og prøver å merke på feil lag. Hvis det laget ikke inneholder noe informasjon der du merker, vil du få den feilmeldingen. Velg riktig lag, eller velg Layers - Flatten Image for å slå sammen lagene, og prøve igjen. Erik Finner ikke noe flatten image jeg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 gå opp i menyen helt i toppen. (file, edit, image osv) nr fire fra venstre er "Layer". nest nederst på denne menyen finner du "Flatten Image" men dette er jo strengt tatt ikke nødvendig, er jo bare gå i layers menyen nede til høyre og klikke på riktig lag. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 gå opp i menyen helt i toppen. (file, edit, image osv) nr fire fra venstre er "Layer". nest nederst på denne menyen finner du "Flatten Image" men dette er jo strengt tatt ikke nødvendig, er jo bare gå i layers menyen nede til høyre og klikke på riktig lag. ok, takker for hjelpen. Gikk opp ett lys for meg nå! Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Trenger ikke å bruke Flatten Image Velg område -> Edit -> Copy Merged (da kopiere du ifra alle synlige lag) Endret 22. juli 2005 av kvikks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå