Gå til innhold

Får ikke til å kopiere merket felt i PS.

Anbefalte innlegg

Sitter med photoshop og dekker over tekst som befinner seg på et bilde.

Merker da ett område som er likt det som liksom er bka teksten, dette går greit, helt til jeg får feilmelding om at det valgte området er tomt. Altså det området som jeg lager firkant rundt!

Noen som vet hva jeg gjør feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antakelig har du flere lag, og prøver å merke på feil lag. Hvis det laget ikke inneholder noe informasjon der du merker, vil du få den feilmeldingen.

Velg riktig lag, eller velg Layers - Flatten Image for å slå sammen lagene, og prøve igjen.

Erik

Lenke til kommentar
Antakelig har du flere lag, og prøver å merke på feil lag. Hvis det laget ikke inneholder noe informasjon der du merker, vil du få den feilmeldingen.

Velg riktig lag, eller velg Layers - Flatten Image for å slå sammen lagene, og prøve igjen.

Erik

Finner ikke noe flatten image jeg. :ermm:

Lenke til kommentar

gå opp i menyen helt i toppen. (file, edit, image osv) nr fire fra venstre er "Layer". nest nederst på denne menyen finner du "Flatten Image"

men dette er jo strengt tatt ikke nødvendig, er jo bare gå i layers menyen nede til høyre og klikke på riktig lag.

Lenke til kommentar
gå opp i menyen helt i toppen. (file, edit, image osv) nr fire fra venstre er "Layer". nest nederst på denne menyen finner du "Flatten Image"

men dette er jo strengt tatt ikke nødvendig, er jo bare gå i layers menyen nede til høyre og klikke på riktig lag.

ok, takker for hjelpen. Gikk opp ett lys for meg nå! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...