esk Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Jeg hadde for en tid tilbake et artig programm som kunne laste ned hele nettsteder. Dette har jeg desverre mistet samt hukommelsen hvor navnet på programmet var "lagret". Akkurat nå kunne jeg hatt stor nytte av et slikt program. Har testet en del forskjellig fra bl.a. tucows, men har ikke funnet noe som fungerer tilfredstillende. Er det noen som har noen forslag? P.S. Programmet må støtte bruk av passord og brukernavn Lenke til kommentar
Photons Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Er det ikke enklest å klikke 'Fil-Lagre Som'? Mulig du må gjøre dette på alle sidene på webstedet, og da blir det jo tungvindt... Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Det finnes mange, men et meget bra et er "Teleport Pro" ... Lenke til kommentar
escman Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Det finne flere gode programmer for dette. - BlackWidow - Offline Explorer - wget (linux) - WebZIP WebZIP har iallefall fungert bra for meg. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Er det noen av disse som laster ned alt på en side? F.eks man velger <http://www.ettellerannet.no> og så henter det ned hele strukturen utover - alle *.html-filer, *.jpg, *.php osv? Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Webreaper fungerer fint for meg, støtter passord og brukernavn i formatet http://bruker:[email protected] den er gratis til privat bruk :smile: Lenke til kommentar
esk Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 Supert, jeg kjente det endelig igjen, teleport pro var det jeg lette etter. Lenke til kommentar
Neo0 Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 webcopy er et hendig program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå