Gå til innhold

Åpne Litago krever IQ


FenrisC0de

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja, den er faktisk seriøs.. har hørt om den før..

Men jeg regner med at fyren ikke var dum nok til å virkelig åpne den opp ned, men bare lest det som står der, og så skrevet at han har gjort det bare for å se hva Tine ville svare på en slik henvendelse

Lenke til kommentar

Min kjære bestemor kjøpte seg to kartonger appelsinjuice her om dagen, og forsøkte å servere meg et glass. Merket med en gang at skiten hadde gjæret, og selvfølgelig også var udrikkelig. Bestemor, som akkurat har bikket 87 år avfeiet det hele som tull, og satte i gang med å tømme i seg de to kartongene. Kan jo ikke la tilsynelatende god drikke fra respektable Tine meierier gå til spille. Slikt gjorde de ikke under krigen, og ingen har vel tatt skade av å ha i seg gjæret juice mente hun. Jeg ringte Tine på et 800 nummer, og sa klart i fra om at min bestemor i dette øyeblikk forsøker å sette til livs 2 liter bedervet appelsinjuice. 2 uker etterpå kom det et brev med en beklagelse, samt 100 blanke kroner.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Er den seriøs? Hvis alle som ikke har IQ nokk til å åpne en kartong Litago riktig vei skal få kr 50,- i ersattning ville jo selskapet gått konkurs. Det er uansett rart i seg selv at de faktisk går ut med erstattning til noen som er så dum.

Er nok ikke hver dag de får slike klagebrev, og dermed er nok ikke utgiftene angående slike klager særlig betydelige.

De som skrev det var naturligvis ikke seriøse. Kjenner faktisk noen som kjenner de som gjorde det. :p

Lenke til kommentar
Min kjære bestemor kjøpte seg to kartonger appelsinjuice her om dagen, og forsøkte å servere meg et glass. Merket med en gang at skiten hadde gjæret, og selvfølgelig også var udrikkelig. Bestemor, som akkurat har bikket 87 år avfeiet det hele som tull, og satte i gang med å tømme i seg de to kartongene. Kan jo ikke la tilsynelatende god drikke fra respektable Tine meierier gå til spille. Slikt gjorde de ikke under krigen, og ingen har vel tatt skade av å ha i seg gjæret juice mente hun. Jeg ringte Tine på et 800 nummer, og sa klart i fra om at min bestemor i dette øyeblikk forsøker å sette til livs 2 liter bedervet appelsinjuice. 2 uker etterpå kom det et brev med en beklagelse, samt 100 blanke kroner.

Haha, det er ingen ting :p

 

Vi har hytte langt oppe på fjellet. Og da mamma var der oppe pleide hennes gome å drikke melk som de fant nedgravd i myren, gjerne 10 år ++ gammel...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...