Straydog Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Hei, Har hatt en Dlink dl-604 i snart et halvt år og ser meg nødt til gå til anskaffelse av noe bedre. Jeg har 3 pcer koplet til routern og den ser ikke ut til å takle høy nettaktivitet - det vil si; den henger seg og jeg får linjebrudd flere ganger daglig. Trenger derfor deres anbefaling til hva jeg burde gå til anskaffelse av. Har som sagt kun 3 pcer, så jeg trenger ikke mange porter - og vil helst ikke at prisen skal overstige kr 500,-. (Vil ikke ha trådløst) Noen som kan bidra? Endret 21. juli 2005 av Straydog Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hei, Har hatt en Dlink dl-604 i snart et halvt år og ser meg nødt til gå til anskaffelse av noe bedre. 3com sin vil antagelig fungere bra, de tildligere modellene har jeg god erfaring med. Men du har prøvd nyeste firmware til den fra www.dlink.no? Lenke til kommentar
TBV Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Jeg anbefaler denne: http://www.mshop.no/more_info.php?table=Pr...&limit=&selger= er bare å koble ut den trådløse delen og bruke de 4 lan inngangene istedet. Endret 21. juli 2005 av TBV Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Hei, Har hatt en Dlink dl-604 i snart et halvt år og ser meg nødt til gå til anskaffelse av noe bedre. 3com sin vil antagelig fungere bra, de tildligere modellene har jeg god erfaring med. Men du har prøvd nyeste firmware til den fra www.dlink.no? Har siste firmware - har aldri hjulpet å følge oppdateringene. Er forøvrig et forbanna slit å komme seg inn på routern også... får som regel bare beskjeden "Busy". Må som oftest bare restarte den for å kunne komme inn i oppsettet... forbanna ræl... TBV: Vet du om noen tester av den routern? Endret 21. juli 2005 av Straydog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå