mX mann Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg trenger en ny psu til pcen min, etter innstalasjon av nytt skjermkort vile ikke pcen vise no bilde etter innlsating av xp så går ut fra att psu ikke er kraftig nokk. den som sitter der fra før er en 355watter. men trenger tydligvis no kraftigere no. kan dere ambrfale no bilig og kraftigt no. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Denne bZerk strømforsyningen er stillegående, har en ok pris, og yter ganske bra. Lenke til kommentar
SadoZorro Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg har kjøpt Mist 500W, dyrere enn bZerk, men lydløs. Har ingen erfaring med bZerk PSU http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MIST500BHE12 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 MIST`en er veldig bra, men du skriver feil når du sier at den er lydløs SadoZorro, den er bare tilmærmet lik lydløs Lenke til kommentar
SadoZorro Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Ok da, sigen. Den er nesten lydløs, eneste jeg hører fra PC'en min nå er vannpumpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå