Superbra Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Tok dette bildet etter å ha vært i vielsen til 2 gode venner. De valgte å sykle hjem fra kirka til festen vi skulle på etterpå. Selv synes jeg det var en liten morsom vri. Tok dette bildet hengende ut av bilviduet. Bildet er tatt med et Olympus E300, med en 14-54 f2.8 linse. Bildet er så korigert litt i PS for å få fargene litt mer klare. Det er også fjernet noen gjenstander fra bakgrunnen for å gi mer luft til bildet. Har også komprimert bildet for å gjøre det raskere å få frem på disse sidene. Er det noen som har noen tips om andre ting som kanskje det bør gjøres noe med? Synes dere det er riktig croppet? Endret 21. juli 2005 av Superbra Lenke til kommentar
eito Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Skikkelig tøft bilde! Det jeg ville gjort, var å klone bort stolpene og gjerdet for å få bildet enda renere. Uansett - blinkskudd! Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Meget bra bilde! Ville definitivt klonet bort stolpe og ledninger. Forøvrig ser det veldig proft ut Lenke til kommentar
Superbra Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Hehe.... takker, men ganske langt fra noen proff ja. Har vurdert å ta bort stolpen og ledningene ja, men ikke kommet så langt enda. Tror kanskje det å ta bort gjerdet kan bli en skikkelig utfordring. Også litt usikker på hva det vil gjøre med balansen i bildet. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Vil annbefale deg å forandre emnetittel før en moderator kommer å stenger tråden grunnet brudd på treordsregelen! En annen ting er å lese retningslinjene til dette forumet... Lenke til kommentar
SoloNo Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Vil annbefale deg å forandre emnetittel før en moderator kommer å stenger tråden grunnet brudd på treordsregelen! En annen ting er å lese retningslinjene til dette forumet... ?.. Hva med å kommentere bildet også med det samme du er her inne? Synes bildet var ordentlig smakfult. Synes det er ganske stilig med litt orginale brudebilder istedet for de vanlige. Skikkelig blinkskudd! Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 IKKE FJERN GJERDET! Det bidrar til å live opp bildet! Hvis du ser på linjene til tretoppene, gjerdet og veien så ser du at de balanserer hverandre svært godt. Ikke fjern gjerdet! Pliiiiis! Lenke til kommentar
Superbra Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Har ikke fjerna gjerdet , men har gitt det enda en liten dæsj med farger (uten å gjøre det unaturlig) og så jobber jeg med å fjerne høyspenten. Må få ordna det så det kan bli brukt snart. Takker for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Kjempe stilig bilde Liker uttrykket i ansiktene deres, fremkomstmiddelet og den dramatiske himmelen. Personlig ville jeg gjort bildet sort/hvitt og klonet bort stolpen. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 de ser veldig glade ut veldig fint bilde, men blir liksom litt urent med stolpene. Lenke til kommentar
Sarge Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Kjempetøft bilde. Enig med at du bør beholde gjerdet. Det er med på å gi dybde innover i bildet. Tror Copyright-linjen i gjerdet maskerer den gode effekten dette gjerdet har i bildet. Ellers støtter jeg fjerning av stolpen og trådene. Den mørke, rene asfalten er for øvrig et svært flott element som også skaper dybde. Se på klassiske malerier hvordan kunstnere har brukt mørke på den nære bakken for dybdevirkningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå