Veitafan Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Hei! For en stund siden kjøpte lådd av sånne unger som går på døra til folk å selger (var send ut av "trimgruppa"), 2 lådd for 4kr elns, Vant en sykkel til verdi av 5000kr, Neste dag (i går) gikk jeg på G-sport og fikk velge meg en sykkel til 5k . Endret 21. juli 2005 av toSlaDos Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Heh, nice! Husker en gang jeg vant en (Hel) sjokoladekake på lodd Lenke til kommentar
magio Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 En sånn en vil jeg ha til vintertrening! (med et annet sete da ) Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Digg! Husker når jeg vant en sparkesykkel for mange år siden, fra popit.no ^^ Var da de først kom til landet, og var så inn i f. populære.. Tror jeg var en av få som hadde en der jeg bodde.. Så ingen andre, og ALLE titta på den når jeg dro.. Var veeeldig populært med slike da Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Vant 2 flybilletter hvor som helst i Norge (under den verste Sas monopolet). Jeg hadde mer lyst på andrepremien da, som jeg så vidt husker var en sykkel. Lenke til kommentar
Clutch Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Hehe.....vant en pakke med Rød Mixture 3 på bingo engang Mvh Edit: Glemte jo helt å gratulere trådstarter.Mer "bang for the bucks" skal man lete lenge etter. Endret 11. august 2005 av Paddington_V1A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå