xtrail2 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hei. Jeg har en Dlink-624+ som jeg ikke er fornøyd med og har derfor kjøpt meg en Linksys WRT55AG men jeg har litt problemer med den. Den bare står og logger seg av og på i ca 3-4 min etter at jeg har gjort innstillinger på den. Etter at en instilling er foretatt må jeg vente ca 5 min før jeg kommer på nett i gjen. Er det noen som vet om det er noe spesiellt som må gjøres for og få dette til og virke bedre med Telenor. Vurderer også og gå over til Bluecom for og slippe PPPOE. ? Er det noen som har Gode (Dårlige) erfaringer med Bluecom på Askøy. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Du kan selvsagt prøve en firmwareoppgradering... Lenke til kommentar
xtrail2 Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Det er den siste Firmwaren som er på den. Er ikke noen nyere en den som var installert. Ser at jeg kan få DC som leverandør.4000/512 til 499.- Er det noen som har er faringer med de? Endret 21. juli 2005 av xtrail2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå