Pysj Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Sjekker posten for deg Er du lei av å løpe ned i første etasje for så å oppdage at posten enda ikke har kommet? Fra nå av kan du bare la POSTIN gjøre jobben for deg. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Erren Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Våvv, stilig, gitt Hehe, er jeg lat om jeg bestiller en sånn om postkasse står 5 m utafor huset? Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Artig liten sak. Hadde jeg bodd i blokk ville jeg kanskje investert i noe slikt Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Å tenk så morsomt det hadde vært når en eller annen drittunge finner det ut og stikker handa under sensoren 40 ganger per dag Det beste hadde vært en IR sensor neidi postkassa som hadde gitt alarm når noe var nedi der (ved å bryte strålen)... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Bare lurte litt på hva dette hadde med "en mobil hverdag" å gjøre... Det er jo ingenting av dette som flytter seg rundt i verden, ja, den vil til og med gjøre deg selv mindre mobil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg