Zenris Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hallo, Jeg tenkte jeg skulle lære meg noe innen programering for moro. Men jeg er helt blank på det å programmere. Så jeg lurere på hva jeg burde begynne med. Zenris Lenke til kommentar
graastein Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) C++ er ikke det letteste språket å lære seg på nettet. Finnes endel guider på nettet men det du trenger er kontinuitet Kjøp deg en bok. Jeg har selv kjøpt C++ for dummies og Accelerated C++. Dummies boka var kanskje for dummies, men fy faen så kjedelig den er! Accelerated er mer spennende. Ikke akkurat en krimroman, men allikevel Kjøpte min på Amazon i statene. tok 6 dager å få den til Norge. Kjøper du den her :Amazon UK så skal det bare ta 3-4 dager. Endret 21. juli 2005 av graastein Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Burde kanskje se litt på nettet om hva det handler om, og visst du vil lære mer, invistere i en bok. Accelerated C++ er anbefalt blant mange, har ikke lest den selv. Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) oi, dobbelpost.. Endret 21. juli 2005 av Kjeksen Lenke til kommentar
Zenris Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 hm ok. takker får svarene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå