dimdal Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 And behold, blizzard created horde:http://putfile.com/pic.php?pic=7/20418380794.jpg&s=x1 Hehe, you got it all wrong. Det var faktisk et slikt bilde bare om Alliance for en stund sida.. men en eller annen grinete kar må ha laget et nytt. Alliance = easy mode Horde = hard impossible macho mode Neida, tror ikke det er så veldig faction-relatert med vanskelighetsgrader, bare klasse-relatert. Paladin = easymode. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Neida, tror ikke det er så veldig faction-relatert med vanskelighetsgrader, bare klasse-relatert. Shaman = easymode. for en gangs skyld er vi enige Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 for en gangs skyld er vi enige Hehe ja enda du endrer på mine uttalelser så er jeg enig, shaman er ikke noe utfordrene å spille, hvertfall ikke i PvP eller instances. Mye derfor jeg avsluttet min shaman. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Synd det ikke går ann å kommunisere imellom horde og Alliance. Hadde vært latterlig morsomt om en undead rogue i fullt SC utstyr snek seg opp og sappet en paladin for deretter å aktivere HS og skrike: "LO0k1e! IM A PLIADAN!!!1!one!!!" Haha, det hadde vært genialt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå