Gå til innhold

Ny paladin trinket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Godt mulig at shield bare er én del av paladin, men når man møter på en, er det omtrent alt man ser. Shield + hearthstone. Om og om og om igjen..

 

Edit: aksent over én.

Er lvl 60 paladin ja! Hva snakker du om MR.noobrator (moderator orket ikke rette den feilien) at paladin bruker hearstone i combat? det går jo ikke! vet ikke jeg. Vær gang jeg sloss mot en Rouge og den har 10% av HP sin. Det jeg ser da er vanish og stikker av komme tilbake 5 min senerer og backstabbe deg mens du dreper.

 

Alt man ser når man møter de forsjkelige klassene=

 

Paladin = shield (ja)

Rouge = Vanish

Mage = Blink flytte fremover 20 yards

Druid = Entangeling roots så travel form

Priest = Fear ( varer 8-12 sec )

Warlock = Fear --=--

Shaman = Frosk shock og løper unna å Ghost wolf

Warrior = Husker ikke men har Hamstrick og noe Horror greier som får deg til å løpe vilt i 5 sec eller noe!

 

SÅ vil si at alle klassene har noe Feigt ved seg!! ville vil si rouge! Vanish, Kidney shock, Sap osv pluss sprint mange flere mulughter en hva en paladin har! :w00t:

unnskyld at jeg sier det men -alt- du nevner der har en countermove ... pala shield + hs er helt umulig å countre, hvis en pala gjør det der kan du bare stå å se på. Learn to play your class

 

til trinketen, class epic's dropper ikke for factions som ikke kan bruke dem ( ie horde får aldri pala stuff, alliance får aldri shaman stuff) så hvis ikke den sykt usannsynlige statsen var nok så blir det bekreftet av at en undead holder den

Lenke til kommentar
Er lvl 60 paladin ja! Hva snakker du om MR.noobrator (moderator orket ikke rette den feilien) at paladin bruker hearstone i combat? det går jo ikke! vet ikke jeg.

Her blir jo du kroneksempelet på hva folk tror skjuler seg bak alle LOLadins!

 

Her har vi altså en 60 LOLadin som ikke vet at han kan HS'e ut mens han er i bobbla si.

 

På en måte så får jeg litt respekt siden han aldri tydeligvis har vurdert denne muligheten, men på den andre siden så lurer jeg på hvor mye han virkelig har spilt siden han ikke veit om dette... Det er jo omtrent det eneste folk klager på under LOLadin forumet (når folk fra andre klasser kommer inn og roper nerf).

 

Hvor mye kosta LOladinen din?

Lenke til kommentar
Er lvl 60 paladin ja! Hva snakker du om MR.noobrator (moderator orket ikke rette den feilien)  at paladin bruker hearstone i combat? det går jo ikke! vet ikke jeg.

Her blir jo du kroneksempelet på hva folk tror skjuler seg bak alle LOLadins!

 

Her har vi altså en 60 LOLadin som ikke vet at han kan HS'e ut mens han er i bobbla si.

 

På en måte så får jeg litt respekt siden han aldri tydeligvis har vurdert denne muligheten, men på den andre siden så lurer jeg på hvor mye han virkelig har spilt siden han ikke veit om dette... Det er jo omtrent det eneste folk klager på under LOLadin forumet (når folk fra andre klasser kommer inn og roper nerf).

 

Hvor mye kosta LOladinen din?

Nå får folk slutte å gjøre narr av paladins. ;)

 

Som en i guilden min sa: Every game need an easy-mode. :p

Lenke til kommentar
Alt man ser når man møter de forsjkelige klassene=

 

Paladin = shield (ja)

Rouge = Vanish

Mage = Blink flytte fremover 20 yards

Druid = Entangeling roots så travel form

Priest = Fear ( varer 8-12 sec )

Warlock = Fear  --=--

Shaman = Frosk shock og løper unna å Ghost wolf

Warrior = Husker ikke men har Hamstrick og noe Horror greier som får deg til å løpe vilt i 5 sec eller noe!

 

SÅ vil si at alle klassene har noe Feigt ved seg!! ville vil si rouge! Vanish, Kidney shock, Sap osv pluss sprint mange flere mulughter en hva en paladin har! :w00t:

Er du litt god så vet du og countre alt dette da ;)

Lenke til kommentar
Men om jeg ikke tar helt feil kan du bruke heartstone selv om du er i combat, den blir bare brutt om du tar damage.

Jepp

 

Mage - Poly og HS

Warlock - Fear og HS

Priest- Fear og HS

Rogue - Blind og HS (eventuelt Blind, stealth og sap)

 

etc.

 

Synd det ikke går ann å kommunisere imellom horde og Alliance. Hadde vært latterlig morsomt om en undead rogue i fullt SC utstyr snek seg opp og sappet en paladin for deretter å aktivere HS og skrike:

 

"LO0k1e! IM A PLIADAN!!!1!one!!!"

Lenke til kommentar
Men om jeg ikke tar helt feil kan du bruke heartstone selv om du er i combat, den blir bare brutt om du tar damage.

Jepp

 

Mage - Poly og HS

Warlock - Fear og HS

Priest- Fear og HS

Rogue - Blind og HS (eventuelt Blind, stealth og sap)

 

etc.

 

Synd det ikke går ann å kommunisere imellom horde og Alliance. Hadde vært latterlig morsomt om en undead rogue i fullt SC utstyr snek seg opp og sappet en paladin for deretter å aktivere HS og skrike:

 

(smsms setning, vil ikke quote pga advarseløkning som noen ga meg)

/paladin (fine emoten) :)

Lenke til kommentar
Herregud, den der SLO AN! *not*... fy faen har noen av dere spilt paladin..nei! Skjoldet er bare 1 del av paladin! Akkurat som mages! åå vært 15 sekund kan de bruke BLINK og stikke av! og ny mage trinket ! Blink cooldown: reduces blink cooldown with 10 sec :no: da kan de stikke av hele tiden ! LOL og Rouge med Vansih og Sap (stunna i 20 sec+ i PVP) Tenk litt! Kanskje dere burde se litt mere inn i de andre classen som har ganske mye annet feigt! :thumbdown: GG post! :thumbdown::thumbdown:

:dontgetit:

 

btw, er det en /ignore funksjon på forumet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...